موبایل، تبلت و گجت ها

این گجت موبایل را به یک دوربین تصویربرداری حرارتی تبدیل می نماید!

تا همین اواخر، دوربین های تصویربرداری حرارتی اقلام حجیمی بودند که به وسیله آتش نشانان و تیم های جستجو و نجات مورد استفاده قرار می گرفتند؛ با این حال، لوازم الکترونیکی مدرن این بخش از بازار را متحول نموده است و اکنون این امکان وجود دارد که گوشی هوشمند...

25 مهر 1402

تویوتا لندهاپر، لندکروزر در سایز کوچک به میدان می آید، عکس

گجت نیوز نوشت: تویوتا لندهاپر به عنوان نسخه کوچکتر لندکروزر در راه است. در ادامه با ویژگی های شاسی بلند آفرودی Toyota Land Hopper آشنا خواهیم شد.

12 مهر 1402

پوکو F5 پرو در مقابل گلکسی S22؛ همواره گران تر به معنای بهتر نیست!

در این مطلب به مقایسه دو گوشی خوب و قدرتمند شیائومی پوکو F5 پرو با گلکسی S22 می پردازیم تا ببینیم کدام پرچم دار ارزش خرید بیشتری در مقایسه با دیگری دارد.

27 شهریور 1402

در ملاقات بایدن و نخست وزیر چین چه گذشت؟

ایسنا نوشت: رئیس جمهوری ایالات متحده گفت که با نخست وزیر چین رایزنی داشته که می توان آن را بالاترین سطح تماس خود با رهبری چین در چند ماه اخیر به شمار آورد و اضافه نمود که نوسانات مالی پکن باعث می گردد که این کشور به تایوان حمله نکند.

20 شهریور 1402

معرفی گوشی Fairphone 5 با 10 سال پشتیبانی نرم افزاری

گوشی Fairphone 4 سال گذشته با 5 سال گارانتی و طراحی کاملاً قابل تعمیر معرفی شده بود. حالا این شرکت هلندی از Fairphone 5 با قیمت حدود 780 دلاری رونمایی نموده است که تا 10 سال آپدیت نرم افزاری دریافت خواهد نمود.

9 شهریور 1402

تصاویر لو رفته از قاب آیفون 15، افشاگری درباره جدیدترین گوشی اپل، عکس

گجت نیوز نوشت: در حالی که گفته شده بود اپل برای گوشی های جدیدش قاب چرمی نمی سازد، حالا تصاویری از قاب آیفون 15 پرو - iPhone 15 Pro فاش شده که حاوی نکات جالبی است.

8 شهریور 1402

آنالیز گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 5؛ مجذوب کننده تر از گذشته

سامسونگ تنها شرکتی است که گوشی های تاشو خود را به طور گسترده در کشورهای مختلف عرضه نموده و سال گذشته گلکسی زد فلیپ 4 به علت داشتن قیمت مناسب و ویژگی های کاربردی که داشت، مورد توجه گسترده نهاده شد. بنابراین سامسونگ برای گلکسی زد فلیپ 5 هم ترجیح داده تغییرات...

22 مرداد 1402

شروع حراج شماره های رند همراه اول به مناسبت سالروز عرضه نخستین سیمکارت

دور تازه واگذاری شماره های رند همراه اول از روز پنجشنبه 19 مرداد 1402 همزمان با سالروز عرضه نخستین سیمکارت در ایران به وسیله شرکت ارتباطات سیار ایران، شروع می گردد و متقاضیان می توانند برای مشاهده و شرکت در حراج، به سامانه حراج نخستین و بزرگترین اپراتور...

16 مرداد 1402

قیمت های نجومی برای رایانه ها و گجت های قدیمی ، سیستم های قدیمی اپل مثل معدن طلا است!

رایانه ها و گجت های به ظاهر قدیمی ممکن است تازه ترین اقلام موجود در بازار نباشند، اما بعضی از آن ها بسته به قابلیت ها و کارکردها با ارقام نجومی به فروش می رسند.

9 مرداد 1402

هجوم عجیب مردم ترکیه به آذربایجان و گرجستان برای خرید تلفن همراه

هزاران شهروند ترکیه به گذرگاه مرزی صارب با گرجستان هجوم بردند تا بتوانند آیفون بخرند، زیرا قرار است که تعرفه ثبت موبایل هایی که از خارج وارد می شوند در ترکیه افزایش یابد.

22 تیر 1402

برپایی 15 کلاس و برنامه فرهنگی تابستانی در کتابخانه مرکزی پارک شهر

مرضیه یگانه، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، درباره برنامه های تابستانی کتابخانه مرکزی پارک شهر اظهار کرد: کتابخانه مرکزی پارک شهر در ایام تابستان 15 کلاس و برنامه فرهنگی دارد که 90 درصد این کلاس ها با هدف جذب مخاطب، رایگان برگزار می شود.

31 خرداد 1402

اسامی فروشگاه های متصل به طرح کالابرگ

با آغاز مرحله تازه طرح کالابرگ الکترونیک از 13 خردادماه به صورت سراسری، یارانه اعتباری دهک یک تا سه تحت پوشش نهادی حمایتی کمیته امداد و بهزیستی، 20 درصد افزایش یافت بدین ترتیب در این مرحله فقط خانوار هایی که در دهک مذکور قرار داشته و مبلغ یارانه دریافتی...

22 خرداد 1402

گوگل با این گوشی دنبال جذب مشتریان آیفون رفته، عکس

گوگل در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان (گوگل آی/او) با اعلامیه از قبل پیش بینی شده در رابطه با گوشی تاشو Pixel Fold خود موجی به راه انداخت.

27 اردیبهشت 1402

مزایا و معایب وام قرض الحسنه بانک کشاورزی در قالب طرح احسان

طرح احسان بانک کشاورزی یکی از روش های پرداخت وام قرض الحسنه است. متقاضیان در قالب طرح احسان با انجام سپرده گذاری، پس از گذشت حداقل یک ماه، طبق جداول و شرایط اعلام شده از سوی بانک کشاورزی وام قرض الحسنه با کارمزد صفر یا چهار درصد دریافت می نمایند.

19 اردیبهشت 1402

آیفون تاشو امسال عرضه خواهد شد؟

شایعه ها حاکی از آن بود که اپل قصد دارد، آیفون تاشو خود را تا سال 2024 به بازار عرضه کند، اما با انتشار رندر هایی از طراحی مفهومی آیفون تاشو، پیش بینی ها از زمان عرضه این تلفن همراه عقب افتاده است.

26 فروردین 1402

افشای اولین تصویر از گوشی تازه شیائومی

پوکو F 5 پرو احتمالاً همان ردمی K 60 با برند پوکو برای بازار جهانی خواهد بود.

20 فروردین 1402

سامسونگ گلکسی A24 با قیمتی ایده آل به بازار می آید؛ مشخصات این گوشی چیست؟

پس از اینکه سامسونگ گلکسی های A34 و A54 را به صورت رسمی معرفی کرد، حالا نوبت به A24 رسیده که گوشی مقرون به صرفه تر و ضعیف تری نسبت به دو گوشی مذکور است.

26 اسفند 1401

گوشی ریلمی C 55 ظاهراً با جزیره پویا و تراشه G 88 معرفی می گردد

ریلمی C55 یکی از محصولاتی است که به تازگی شایعات مختلفی پیرامون مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری آن منتشر شده بود. اکنون ریلمی به شکل رسمی بعضی جزئیات مرتبط با گوشی تازه خود را اعلام نموده است که در هفته آینده معرفی خواهد شد.

13 اسفند 1401

ترکیه تیک تاک را جریمه کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این جریمه به وسیله هیات حفاظت از داده های خصوصی ترکیه (KVKK) و درحالی مشخص شده که نگرانی ها درباره اپ چینی و هویت افرادی که به داده های کاربران دسترسی دارند، افزایش یافته است.

11 اسفند 1401

مسافران زمان را ببینید!

تصاویری وجود دارند که برخی با مشاهده آن ها به این نتیجه رسیده اند که سفر در زمان واقعی است.

3 اسفند 1401
تعداد: (111)