این گجت موبایل را به یک دوربین تصویربرداری حرارتی تبدیل می نماید!

به گزارش مجله خبری، تا همین اواخر، دوربین های تصویربرداری حرارتی اقلام حجیمی بودند که به وسیله آتش نشانان و تیم های جستجو و نجات مورد استفاده قرار می گرفتند؛ با این حال، لوازم الکترونیکی مدرن این بخش از بازار را متحول نموده است و اکنون این امکان وجود دارد که گوشی هوشمند خود را به یک دوربین تصویربرداری حرارتی حرفه ای تبدیل کنید.

این گجت موبایل را به یک دوربین تصویربرداری حرارتی تبدیل می نماید!

به گزارش خبرگزاری مجله خبری ، دستگاهی را تصور کنید که می توانید برای مقدار گیری دمای شدید از راه دور در جیب خود قرار دهید؛ دوربین های تصویربرداری حرارتی برای پروژه های DIY، عیب یابی سیستم های گرمایش مرکزی یا ردیابی جایی که تمام انرژی گران قیمت شما از خانه شما فرار می نماید، بسیار ارزشمند هستند.

تازهترین دوربین تصویربرداری حرارتی از InfiRay P2 Pro ارزان تهیه شده است. این دستگاه کوچک بسته به نوع گوشی شما با کانکتور USB-C یا Apple Lightning در دسترس است. هنگام سفارش باید انتخاب کنید، بنابراین ارزش آن را دارد که در نظر داشته باشید، به خصوص اکنون اپل در حال تغییر از Lightning به USB-C است.

علاوه بر اتصال دوربین کوچک، InfiRay P2 Pro بعلاوه دارای یک لنز ماکرو مغناطیسی برای نزدیک شدن به اجزای برد مدار معیوب است. یک دوربین تصویربرداری حرارتی برای نشان دادن اینکه کدام قسمت های کوچک، حتی مقاومت های 0.25 میلی متری، معیوب هستند و بیش از حد گرم می شوند، ایده آل است.

InfiRay P2 Pro فقط 9 گرم وزن دارد، از منیزیم ساخته شده است و به رنگ خاکستری فضایی است. این دوربین می تواند دمای بین 20- تا 550 درجه سانتیگراد را مقدار گیری کند. مقدار جمع و جور InfiRay P2 Pro به این معنی است که به مقدار کافی کوچک است تا در صورت احتیاج آن را در جعبه ابزار قرار دهید.

منبع:

  • این سازه غول پیکر را از فضا می توان دید!/ عکس

  • اسکوتر برقی چهارپا؛ محصول تازه سوزوکی/ عکس

  • عکس های تازهی از بمب افکن رادارگریز آمریکایی منتشر شد/ عکس

227227

منبع: خبرآنلاین

به "این گجت موبایل را به یک دوربین تصویربرداری حرارتی تبدیل می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گجت موبایل را به یک دوربین تصویربرداری حرارتی تبدیل می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید