سینما

برق گرفتگی تمساح غول پیکر در تماس با یک ماهی!، فیلم

تمساح ها ممکن است شکارچیان راس محیط خود باشند؛ اما حتی آنها نیز در هنگام برخورد با مارماهی الکتریکی دچار شوک می شوند.

20 مهر 1402

پوکو F5 پرو در مقابل گلکسی S22؛ همواره گران تر به معنای بهتر نیست!

در این مطلب به مقایسه دو گوشی خوب و قدرتمند شیائومی پوکو F5 پرو با گلکسی S22 می پردازیم تا ببینیم کدام پرچم دار ارزش خرید بیشتری در مقایسه با دیگری دارد.

27 شهریور 1402

آنالیز گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 5؛ مجذوب کننده تر از گذشته

سامسونگ تنها شرکتی است که گوشی های تاشو خود را به طور گسترده در کشورهای مختلف عرضه نموده و سال گذشته گلکسی زد فلیپ 4 به علت داشتن قیمت مناسب و ویژگی های کاربردی که داشت، مورد توجه گسترده نهاده شد. بنابراین سامسونگ برای گلکسی زد فلیپ 5 هم ترجیح داده تغییرات...

22 مرداد 1402

10 انیمیشن برتر پیکسار که به لحاظ بصری خیره کننده اند

بر کسی پوشیده نیست که پیکسار یکی از برترین استودیوهای انیمیشن سازی تمام دوران است و به طور مداوم و همچنان قادر به ساخت و فراوری فیلم هایی است که از همه لحاظ فوق العاده اند. این کمپانی اواسط دهه 1990 به معروفیت رسید و با ساخت قسمت اول فرنچایز داستان اسباب...

18 تیر 1402

تصاویر ، جدیدترین حریف علی اکبری رونمایی شد ، فایتر ایرانی مقابل مبارز کانادایی در قفس MMA

جدال بدون دغدغه امیرعلی اکبری فایتر کشورمان با نماینده کشور کانادا 24 تیرماه امسال در بانکوک برگزار خواهد شد.

10 تیر 1402

دومین دو سالانه قصه گویی نهال امید میزبان برگزیده ای از خراسان شمالی

قصه گوی خراسانی در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری جشنواره های با موضوع قصه گویی موجب ارتقای توانایی و عملکرد کتابداران خواد شد.

2 تیر 1402

نخستین مجری هوش مصنوعی صدا و سیما!، فیلم

صدا و سیما نوشت: این روزها همه از هوش مصنوعی حرف می زنند و هر روز از یک شاهکار مرتبط با هوش مصنوعی رونمایی می شود. در تازه ترین مورد، صداوسیمای جمهوری اسلامی نیز از اولین مجری هوش مصنوعی خود رونمایی کرده است.

1 تیر 1402

داستان اولین سینمای شمال تهران

سینما روباز یکی از تفریحات محبوب تهرانی ها در دهه 40 بود. جایی که علاقمندان به سینما در فضای روباز به تماشای فیلم ها می نشستند. سینما بهار یکی از معروف ترین سینماهای روباز تهران بود که البته فقط تابستان ها می شد در آن فیلم دید.

27 خرداد 1402

بازسازی حیات در مریخ 1000 متر زیر زمین! ، چطور روی سیاره سرخ زنده می مانیم؟

دانشمندان غاری در شمال یورکشایر را برای بازآفرینی حیات در مریخ انتخاب کردند.

12 خرداد 1402

کدام فیلم ها به جشنواره ونیز می روند؟

حدس ها درباره پذیرش فیلم ها در دوره آینده جشنواره ونیز بار دیگر داغ شده، ساخته های رومن پولانسکی، وودی آلن، متئو گارونه و ناپلئون و فراری در صدر لیست فیلم ها هستند که احتمالا در این رویداد رونمایی خواهند شد.

6 خرداد 1402

شهربانو برترین فیلم جشنواره زنان استرالیا شد

فیلم سینمایی شهربانو ساخته مریم بحرالعلومی برنده جایزه برترین فیلم در هفتمین جشنواره فیلم و هنرهای رسانه ای زنان استرالیا شد.

20 اردیبهشت 1402

سفر به آینده یا سفر به گذشته، کدام امکان پذیر است؟

اگر قوانین فیزیک اجازه سفر در زمان را به ما می دهند، پس چرا تا به امروز این اتفاق نیفتاده است؟

19 اردیبهشت 1402

حادثه ای عجیب در تئاتر شهر ، آمبولانس به موقع رسید

نمایش مبکث زار به دلیل مساله ای که برای یکی از تماشاگران رخ داد، شامگاه گذشته 3 اردیبهشت ماه برای چند دقیقه ای متوقف شد.

4 اردیبهشت 1402

حرکت پردیس احمدیه در پشت صحنه پوست شیر که کارگردان مچش را گرفت

پردیس احمدیه ، با انتشار عکسی از پشت صحنه سکانسی از پوست شیر نوشت: یه روز که کار نداشتم رفته بودم پشت صحنه سر بزنم بابام جلوی دوربین بود. سرک کشیدم آقا جمشیدم تو مانیتور عکسشو گرفت.

30 فروردین 1402

8 بازیگر که مادر بودن را به معروفیت ترجیح دادند

بسیاری از ستاره های هالیوود برای دستیابی به معروفیت و موفقیت از لذت های زندگی خانوادگی دست می کشند. اما سلبریتی های زن بسیاری هم هستند که انتخاب دیگری داشتند و تصمیم گرفتند موفقیت حرفه ای خود را فدای خانواده و بچه ها شان کنند.

10 فروردین 1402

10 راه چاره برای پایبندی به عادت های سالم در تعطیلات نوروز

نوروز برترین فرصت برای دید و بازدید، مسافرت و استراحت است و دقیقا به همین علت حفظ عادت های سالم در این ایام سخت تر می گردد. بسیاری از کسانی که در طول سال مراقب سبک زندگی شان هستند، در زمان تعطیلات برنامه خواب و تغذیه خود را تغییر می دهند و ورزش روزانه را...

5 فروردین 1402

هونگچی H6؛ تمام تصورات شما را درباره خودروی چینی تغییر می دهد!

هونگچی H6 می تواند از جمله گزینه های واردات به ایران باشد.

4 فروردین 1402

سفر به اعماق دریا برای دیدن لاشه کشتی تایتانیک

بیش از صد سال از زمان غرق شدن کشتی تایتانیک و بیش از 25 سال از فیلم مجذوب کننده و تماشایی تایتانیک ساخته جیمز کامرون می گذرد و با این وجود، از گذشته تا به امروز، این کشتی جایگاه ویژه ای در فکر و تخیل مخاطبان داشته و این در حالی است که لاشه واقعی کشتی تایتانیک...

29 اسفند 1401

ادعای حیرت انگیز میرسلیم: پرویز پرستویی را نمی شناسم

در هفته گذشته مصاحبه مصطفی میرسلیم با شبکه اینترنتی دانشگاه تهران بسیار مورد توجه نهاده شد، در آخر های این مصاحبه یک ساعت و چهل و دو دقیقه ای اتفاقی دیگر اتفاق افتاده که می توان گفت هولناک است. مصطفی میرسلیم که از سال 1372 تا سال 1376 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی...

25 اسفند 1401

چرا پلتفرم های مشهور شبکه خانگی در این نمایشگاه غایب بودند؟ ، هر کس نیامده خودش را محروم نموده

قائم مقام ساترا درباره غیبت نمایندگان شبکه نمایش خانگی (نماوا، فیلیمو و فیلم نت) در نمایشگاه رصتا گفت: هر کسی که در این نمایشگاه حضور ندارد از فرصتی که به وسیله رسانه ملی برایش فراهم شده خودش را محروم نموده است.

14 اسفند 1401
تعداد: (130)