خودرو

شارژ خودرو در کمتر از 6 دقیقه ممکن شد!

یک تیم کره ای به رهبری پروفسور وُن بای کیم، از یک تکنیک خودهیبریداسیون تازه برای سنتز نانوصفحات فریت منگنز، که به خاطر ظرفیت استثنایی ذخیره سازی یون لیتیوم معروفیت دارد، استفاده کردند.

24 مهر 1402

تویوتا لندهاپر، لندکروزر در سایز کوچک به میدان می آید، عکس

گجت نیوز نوشت: تویوتا لندهاپر به عنوان نسخه کوچکتر لندکروزر در راه است. در ادامه با ویژگی های شاسی بلند آفرودی Toyota Land Hopper آشنا خواهیم شد.

12 مهر 1402

سلاجقه: خودرو وارداتی باید مجوز محیط زیست دریافت کند

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد خودروهای وارداتی حداکثر پنج سال عمر خواهند داشت. او اضافه نمود: هرگونه خودرویی که وارد کشور گردد باید مجوز محیط زیست دریافت کند.

4 مهر 1402

خاص ترین لامبورگینی زیر پای یک کلکسیونر ژاپنی

مردی در ژاپن 2 میلیون دلار برای خرید یک لامبورگینی آونتادور هزینه کرد و 1.35 میلیون دلار دیگر برای پوشش این سوپراسپرت در 1350000 کریستال سواروسکی خرج کرد.

14 شهریور 1402

این افراد مستعد ابتلا به آسم هستند

رییس گروه مبارزه با بیماری های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به افزایش 100 میلیون نفری مبتلایان به آسم درجهان طی یک دهه آینده، درباره این بیماری و علائم و علل ابتلا به آن توضیحاتی ارائه کرد.

13 شهریور 1402

هشدار؛ احتمال آبگرفتگی معابر در این 9 استان

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران و احتمال آبگرفتگی معابر در 9 استان بعلاوه وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شش استان هشدار داد.

12 شهریور 1402

لیموزین های تشریفاتی لوکس دست ساز چگونه ساخته می شوند؟

در اولین مرحله برش و جدا کردن بخش عقب خودرو انجام می گردد و پس از آن قطعاتی مانند بریکت ها و قوطی ها برای افزایش طول خودرو اضافه می شوند. سقف و کف خودرو نیز برای فضای بیشتر تغییر شکل می دهند.

8 شهریور 1402

جزئیات هواپیمای اختصاصی فرمانده پوتین که به وسیله ارتش پوتین نابود شد!، عکس

جت اختصاصی یوگنی پریگوژین که ساعاتی قبل به وسیله ارتش روسیه سرنگون و منجر به مرگ رهبر این نظامیان مزدور شد ، یک جت کوچک برزیلی است.

2 شهریور 1402

چرا هوش مصنوعی نمی تواند با انسان رقابت کند؟

ربات های هوش مصنوعی می توانند شطرنج بازی نمایند، اما هنوز نمی توانند واقعاً احساس خود را برای برد یا باخت بیان نمایند. مکالمات شبیه سازی شده با عبارات مبتنی بر الگوریتم و دستور زبان به ربات های چت ظرفیت بینش یا همدلی انسانی را نمی دهد.

30 مرداد 1402

قیمت محصولات سایپا امروز پنجشنبه 26 مرداد 1402

خبرنگاران- قیمت شاهین در بازار آزاد امروز پنجشنبه 26 مرداد به 570 میلیون تومان رسیده است. دیروز خرید شاهین 15 میلیون تومان کمتر تمام می شد و همزمان قیمت کوییک پلاس اتوماتیک با رشد 10 میلیونی به 410 میلیون تومان رسیده است.

26 مرداد 1402

عجیب ترین انتقال فصل برای لژیونر فوتبال ایران؛ گلر ایرانی از اسپانیا به تاجیکستان رفت

مهدی امینی گلر سابق باشگاه سپاهان این فصل در کشور تاجیکستان بازی خواهد نمود.

21 مرداد 1402

12 هزار نیسان زامیاد بلاتکلیف هستند ، خریداران خودرو تحویل نگرفتند اما اقساط می دهند!

هزاران نیسان زامیاد در خط تحویل و هزاران مشتری معترض در مقابل ورودی شرکت زامیاد. صحنه ای است عادی برای رهگذران بلوار فتح تهران.

3 مرداد 1402

پژو پارس 2023 از راه رسید!، عکسبه این علت عجیب و باورنکردنی ، ماشین زرد رنگ خریداری کنید!، عکسهاچ بک اروپایی نو بازار ایران را بشناسید، معرفی اشکودا اسکالا، عکس

ایران خودرو همواره خبرهایی برای سورپرایز کردن مردم دارد! از خبر فراوری مجدد پژو 206 و فراوری پژو 207 تیپ 5 با داشبورد پژو 206 تا داغ ترین خبر این شرکت، یعنی فیس لیفت پژو پارس بعد از 20 سال برای پاس کردن استانداردهای 85گانه...

28 تیر 1402

قیمت محصولات ایرانخودرو امروز سه شنبه 13 تیر 1402

خبرنگاران- قیمت محصولات ایرانخودرو امروز سه شنبه 13 تیر در بازار آزاد تفاوتی با خریدوفروش های دیروز ندارد. مثلا پژو 207 اتوماتیک پانوراما که یکی از گران ترین خودرو های داخلی است، مثل دوشنبه 940 میلیون تومان فروخته می گردد و فروشنده های دنا پلاس اتوماتیک...

13 تیر 1402

جزییات واردات اتوبوس های دست دوم برای تهران ، پیش بینی 1500 نقطه شارژ برق در نقاط مختلف ، اصلاح 11 تقاطع برای کوتاه شدن مسیر مردم

شهردار تهران درباره نحوه واردات اتوبوس های دست دوم، اصلاح 11 تقاطع تهران برای کوتاه شدن مسیر و کاهش مصرف بنزین و پیش بینی هزار و 500 نقطه شارژ برق در تهران توضیحاتی ارائه داد.

12 تیر 1402

مرکز معاینه فنی سیار در راه منطقه یک

مرکز معاینه فنی سیار شمال تهران با هدف خدمات دهی مناسب به شهروندان با هماهنگی شهرداری منطقه یک و ستاد معاینه فنی خودروها در فضای بی دفاع شهری در تقاطع بزرگراه ارتش و امام علی(ع) راه اندازی می گردد.

11 تیر 1402

لغو ممنوعیت واردات خودرو های بالای 40 هزار دلار به منطقه ها آزاد

در این زمینه روز گذشته بخشنامه ای از دفتر واردات گمرک منتشر شد که مطابق آن ممنوعیت واردات خودروهای بالاتر از 40هزار دلار به اماکن گمرکی، منطقه ها مالی ویژه و آزاد لغو شده است. آن طور که در این بخشنامه آمده است، این لغو ممنوعیت در پی مکاتبات دیوان عدالت...

7 تیر 1402

تصاویر تلخ تلف شدن یک یوزپلنگ ماده دیگر در جاده مرگ

یک یوزپلنگ ایرانی ماده صبح امروز در جاده میامی - سبزوار به دلیل تصادف با خودرو تلف شد؛ حیوانی که گونه آن در کشورمان در خطر انقراض واقع شده است.

6 تیر 1402

حادثه رانندگی برای رئیس گمرک

خودروی حامل رییس کل گمرک ایران در مسیر بروجرد در استان لرستان دچار حادثه شد.

22 خرداد 1402

Aston Martin DB12: قدرت و زیبایی در اتحادی تازه

آستون مارتین با افتخار ماشین نو DB12 را معرفی می نماید. این نسل نو از خاندان افسانه ای DB تغییرات چشمگیری در طبیعت و قابلیت های ورزشی به ارمغان می آورد و به عنوان دسته بندی نو خود را تعریف می نماید. این خودرو تجربه ای رانندگی شگفت انگیز را با رفاهی استثنایی،...

4 خرداد 1402
تعداد: (162)