ژست مغرورانه ساره بیات سوار بر سانروف صورتی ، خانم بازیگر لاکچری شده !

به گزارش مجله خبری، خبرنگاران:ساره بیات بازیگر حرفه ای و بی حاشیه سینما و تلویزیون با ژستی عجیب سوار بر ماشین لاکچری اش شد.

ژست مغرورانه ساره بیات سوار بر سانروف صورتی ، خانم بازیگر لاکچری شده !

ساره بیات در روز 14 مهر 1358 در مشهد به جهان آمد. ساره بیات فارغ التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده مؤسسه کارنامه می باشد که از 22 سالگی وارد تئاتر شد و ساره بیات از سال 1384 با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت. پدر و مادر ساره بیات مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین علت ساره بیات به صورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری گردد.

او فارغ التحصیل صنایع فرش و سفیر صنایع دستی است. او که دارای مدرک بازیگری از مؤسسه کارنامه است بازیگری تئاتر، تلویزیون و سینما را از سال 1379 شروع کرد. ساره بیات علاوه بر بازیگری، طراحی لباس و نقاشی نیز انجام می دهد. او با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد سینما شد. بیات در سال 1389 برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد و در ادامه نیز، خود جایزهٔ برترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن و به همراه لیلا حاتمی، سارینا فرهادی و کیمیا حسینی خرس نقره ای برترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد. وی در سال 1396 جایزه برترین بازیگر زن جشنواره حافظ برای سریال عاشقانه دریافت کرد.

دلگرم

منبع: رکنا

به "ژست مغرورانه ساره بیات سوار بر سانروف صورتی ، خانم بازیگر لاکچری شده !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژست مغرورانه ساره بیات سوار بر سانروف صورتی ، خانم بازیگر لاکچری شده !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید