هشدار جدی اپل به ترامپ بخاطر تعرفه هایش: قیمت ها سر به فلک خواهند کشید!

به گزارش مجله خبری، تیم کوک اعلام نموده در صورتی که تعرفه های آمریکا به شرایط عادی باز نگردد قیمت های محصولات خود را افزایش می دهد.

هشدار جدی اپل به ترامپ بخاطر تعرفه هایش: قیمت ها سر به فلک خواهند کشید!

به گزارش مجله خبری به نقل از ورج، خبرهای تازه حاکی از آن است که این شرکت قیمت های خود را به دلیل تعرفه های اخیر آمریکا افزایش داده است.

بر همین اساس نیز شرکت اپل نامه ای تازه منتشر کرد و خواهان اتمام جنگ داد و ستد شد تجاری شد. این شرکت در بیانیه خود نوشت : به دلیل تعرفه های تازه آمریکا در مورد چین ، تعدادی از محصولات این شرکت مانند اپل واچ ، ایر پاد و هوم پاد با افزایش قیمت رو به رو خواهند شد.

در تعرفه های تازه گفته شده که 25 درصد مالیات افزوده برای محصولاتی که از چین وارد می گردد اعمال می گردد. افزون بر این پیشبینی می گردد که چند محصول دیگر این شرکت نیز افزایش را تجربه نمایند.

اپل اعلام نموده محصولاتی دیگر مانند مک مینی، ، موس وایرلس ، کیس چرمی و کاور ، بعضی از آداپتورها ، شارژرها ، کابل ها و ... نیز درگیر افزایش قیمت محسوسی خواهند داشت.

اپل از دولت آمریکا خواسته است این تعرفه های تازه را محصولات را حذف کند. اپل در نامه ای نوشته است: این تعرفه ها به مسئله ای جدی تبدیل شده اند و باعث صدمه تماشا کمپانی ها و مصرف نمایندگان آمریکایی می شوند. بنابراین ما به دولت پیشنهاد می کنیم تغییراتی در سیاست های خود در مورد تعرفه ها اعمال نمایند.

دلیل نگرانی اپل از شرایط این است که بسیاری از محصولات این شرکت در چین فراوری می گردد و در نتیجه در صورت توسعه تحریم ها با مشکلاتی رو به رو خواهد شد.

قطعا این تعرفه های تازه می تواند روی تمام محصولات اپل تاثیر به سزایی بگذارد و قیمت های این محصولات را افزایش دهداپل اعلام نموده که این تعرفه ها احتمالا ، به صورت مالیات روی محصولات برای کاربران آمریکایی دیده می گردد.

منبع: انتخاب

به "هشدار جدی اپل به ترامپ بخاطر تعرفه هایش: قیمت ها سر به فلک خواهند کشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار جدی اپل به ترامپ بخاطر تعرفه هایش: قیمت ها سر به فلک خواهند کشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید