مورایس از رامین چشم پوشید

به گزارش مجله خبری، رامین رضائیان نتوانست در مصاف برابر اراک هم مانند طول فصل اثرگذار ظاهر گردد.

مورایس از رامین چشم پوشید

به گزارش گروه ورزشی مجله خبری، سپاهان روز گذشته ملاقات سختی در اراک برگزار کرد و اگرچه توانست پس از شوت قائدرحمتی به بازی برگردد، ولی درنهایت نتوانست بیشتر از یک امتیاز از این مسابقه حساس بگیرد و در حالی سفری چند ساعته به اصفهان را شروع کرد که اختلاف سه امتیازی خود را نتوانسته بود با پرسپولیس حفظ کند.

رامین رضائیان یکی از ویژه ترین چهره های سپاهان در این فصل بوده که با به ثمر رساندن 5 گل و ارسال 4 پاس گل نقش مهمی در پیروزیت های فصل جاری طلایی پوشان زیر نظر مورایس داشته است.

با این حال رامین رضائیان در دو مسابقه اخیر سپاهان که در جام حذفی مقابل پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر برگزار گردید، پیروز به ادامه روند خود نشده تا سپاهان هم از این دو مسابقه یکی را ببازد و دیگری را هم با تساوی تمام کند.

روز گذشته، اما اتفاق مهم تصمیم مورایس برای استفاده از آریا یوسفی به جای رامین رضائیان بود؛ بازیکن جوان آموزشگاه سپاهان که پس از حضور مقابل فولاد به علت محرومیت در پست غیرتخصصی حالا رفته رفته جای خود را در تفکرات مورایس باز نموده و بیشتر فرصت بازی پیدا می نماید، اما در روزی که شاگردان رحمتی نمایش خوبی ارائه کردند، حضور این بازیکن جوان هم نتوانست منجر به گلزنی و کسب سه امتیاز برای سپاهان گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مورایس از رامین چشم پوشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورایس از رامین چشم پوشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید