تصاویر لو رفته از قاب آیفون 15، افشاگری درباره جدیدترین گوشی اپل، عکس

به گزارش مجله خبری، گجت نیوز نوشت: در حالی که گفته شده بود اپل برای گوشی های جدیدش قاب چرمی نمی سازد، حالا تصاویری از قاب آیفون 15 پرو - iPhone 15 Pro فاش شده که حاوی نکات جالبی است.

تصاویر لو رفته از قاب آیفون 15، افشاگری درباره جدیدترین گوشی اپل، عکس

کمتر از دو هفته تا رونمایی از گوشی های خانواده آیفون 15 در رویداد Wonderlust اپل به جامانده است. اما همچنان شاهد درز اطلاعات و افشاگری های مربوط به این محصولات هستیم. در تازه ترین آن ها، تصاویری از قاب چرمی آیفون 15 پرو به بیرون دز نموده است. البته به نظر ما این قاب ساخت خود اپل نیست؛ چرا که ماه گذشته یک تحلیلگر فاش کرد که اپل قصد ندارد برای گوشی های نسل تازه خودش قاب چرمی فراوری کند.

با این حال، این تصاویر فاش شده حداقل می تواند جزئیاتی از طراحی گوشی پرچمدار بعدی اپل را به ما بدهد. به طور مثال داخل این قاب دو حلقه دیده می گردد که مربوط به شارژ بی سیم MagSafe باشد. در قسمت بیرون آن هم لوگو اپل حک شده است.

سازنده این قاب که تعیین نیست چه شرکتی خواهد بود، وسیله جانبی خودش را در رنگ بندی مشکی، خاکستری، سبز، آبی و بنفش فراوری می نماید. بنابراین علیرغم اینکه تصاویر قاب های فاش شده از جنس چرم غیرطبیعی (برخلاف چرم طبیعی قاب های اورجینال اپل) استفاده می نماید، رنگ بندی متفاوتی نیز خواهد داشت که همه این ها می تواند به غیراورجینال بودن آن ها دلالت داشته باشد.

این قاب ها از موادی ساخته شده اند که شبیه به چرم طبیعی است. بنابراین شما با قاب هایی سازگارتر با محیط زیست روبرو خواهید شد که برای ساختن آن ها از پوست گاو استفاده نمی گردد. آیا اپل هم می خواهد از این جنس برای فراوری قاب گوشی هایش استفاده کند یا خیر؟

5858

منبع: خبرآنلاین

به "تصاویر لو رفته از قاب آیفون 15، افشاگری درباره جدیدترین گوشی اپل، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر لو رفته از قاب آیفون 15، افشاگری درباره جدیدترین گوشی اپل، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید