گوشی ریلمی C 55 ظاهراً با جزیره پویا و تراشه G 88 معرفی می گردد

به گزارش مجله خبری، ریلمی C55 یکی از محصولاتی است که به تازگی شایعات مختلفی پیرامون مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری آن منتشر شده بود. اکنون ریلمی به شکل رسمی بعضی جزئیات مرتبط با گوشی تازه خود را اعلام نموده است که در هفته آینده معرفی خواهد شد.

گوشی ریلمی C 55 ظاهراً با جزیره پویا و تراشه G 88 معرفی می گردد

ریلمی C55 با 8 گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و کپسول مشابه با جزیره پویای آیفون در 17 اسفند به بازار عرضه می گردد.

ریلمی C55 یکی از محصولاتی است که به تازگی شایعات مختلفی پیرامون مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری آن منتشر شده بود. اکنون ریلمی به شکل رسمی بعضی جزئیات مرتبط با گوشی نو خود را اعلام نموده است که در هفته آینده معرفی خواهد شد.

مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری ریلمی C55

مشخصات گوشی ریلمی C55 به وسیله شعبه اندونزی این شرکت منتشر شده است که در صفحه مختص به آن در وب سایت رسمی ریلمی، قابل مشاهده است. قرار است که محصول مذکور، در تاریخ سه شنبه 16 اسفند ماه (7 مارس) به شکل رسمی معرفی گردد و یک روز بعد هم در بازار های آسیایی، در دسترس خریداران قرار داشته باشد.

ریلمی C55 به تراشه هلیو G88 مجهز خواهد بود و به صورت پیش فرض از اندروید 13 بهره می برد که همراه با رابط کاربری Realme UI 4.0 عرضه می گردد. این محصول در دو پیکربندی متفاوت قابل خرید است که نسخه مقرون به صرفه از 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره مند است؛ درحالی که مدل گران تر دارای 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

پیکربندی های گفته شده به ترتیب از حداکثر 6 و 8 گیگابایت حافظه رم مجازی هم پشتیبانی می نمایند و امکان افزایش فضای ذخیره سازی آن ها به لطف وجود درگاه کارت حافظه تا سقف 1 ترابایت وجود دارد.

نمایشگر ریلمی C55 از پنل 6.72 اینچ با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد که نرخ به روزرسانی تصویر 90 هرتز را در کنار حداکثر روشنایی 680 نیت در اختیار کاربر قرار می دهد. قسمت بالایی صفحه نمایش میزبان یک کپسول مشابه با جزیره پویای آیفون است که یک لنز 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در آن قرار گرفته است.

ریلمی نام مینی کپسول را برای این طراحی در نظر گرفته است و می تواند اطلاعات مختلفی از دستگاه مثل اعلان های باتری، شرایط شارژ، مصرف داده، گام شمار، مسافت طی شده و... را نمایش دهد. البته نمایش داده های سلامت مثل تعداد گام ها و مسافت، از ابتدای عرضه در دسترس قرار ندارند و در آینده نزدیک با آپدیت نرم افزاری، ارائه خواهند شد.

بدنه پشتی ریلمی C55 پذیرای دو لنز دوربین اصلی است که دارای حسگر 64 مگاپیکسلی هستند. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با توان شارژ 33 وات هم وظیفه تامین انرژی دستگاه را برعهده دارد. این میزان در مقایسه با ظرفیت شارژ 18 واتی در ریلمی C35، جهش بزرگی محسوب می گردد و برای اولین بار است که چنین قابلیتی را در محصولات سری C ریلمی مشاهده می کنیم.

شایان ذکر است ریلمی اخیراً اعلام نموده است که تمامی محصولات 2023 این شرکت از شارژ 33 واتی یا سریع تر پشتیبانی می نمایند؛ در نتیجه دیگر گوشی هوشمندی از برند مذکور با ظرفیت شارژ آهسته تر از میزان اعلام شده، شاهد نخواهیم بود.

از دیگر امکانات ریلمی C55 می توان به حسگر اثر انگشت تعبیه شده در قسمت کناری بدنه، درگاه شارژ و انتقال داده USB-C همراه با جک هدفون 3.5 میلی متری اشاره نمود که می تواند خبر خوبی برای علاقه مندان به هدفون های سیمی باشد. این محصول از فناوری NFC هم پشتیبانی می نماید و همراه با بهینه سازی صوتی Dirac عرضه می گردد.

ضخامت آن 7.89 میلی متر اعلام شده است و در دو رنگ مشکی و طلایی، قابل خرید خواهد بود. جزئیات بیشتری مثل قیمت مدل های مختلف آن، منتشر نشده است و احتمالاً برای اطلاع از آن ها باید تا زمان معرفی رسمی در هفته آینده، صبر کنیم.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید

به "گوشی ریلمی C 55 ظاهراً با جزیره پویا و تراشه G 88 معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی ریلمی C 55 ظاهراً با جزیره پویا و تراشه G 88 معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید