پیروزی قاطع دورتموند با درخشش هالند، برد با ارزش آرسنال مقابل تیم شگفتی ساز وستهم

به گزارش مجله خبری، خبرگزاری خبرنگاران- شاگردان مارکو روزه به یازدهمین برد بوندسلیگایی در فصل جاری خود دست یافتند.

پیروزی قاطع دورتموند با درخشش هالند، برد با ارزش آرسنال مقابل تیم شگفتی ساز وستهم

به گزارش مجله خبری، دورتموند با کسب پیروزی مقابل گروتر فورث، اختلاف خود را با بایرن مونیخ صدرنشین کاهش داد. بریس دیگری از ارلینگ هالند شگفت انگیز، با گلی از دونیل مالن هلندی همراه شد و برد شیرینی را برای دورتموند در استادیوم خانگی رقم زد. این نتیجه بعلاوه گروتر فورث را بیشتر از پیش به سمت سقوط به بوندسلیگای دو سوق داد.

دورتموند بعد از اینکه وداع زودهنگامی با لیگ قهرمانان اروپا داشت و از صعود به دور حذفی بازماند، روز شنبه این هفته مقابل بوخوم به نتیجه مساوی رضایت داد تا فاصله ای با بایرن مونیخ صدرنشین بیشتر گردد. شاگردان مارکو روزه امشب در چارچوب هفته شانزدهم بوندس لیگا میزبان گروتر فورت قعر جدولی بودند؛ تیمی که بعد از متحمل شدن هفته ها شکست، در بازی قبل مقابل یونیون برلین پیروز به کسب اولین برد فصل خود شده بود.

مقاومت تیم گروتر فورت در نیمه اول قابل توجه بود و این تیم با روحیه ای که از پیروزی هفته گذشته اش به دست آورده بود، تنها یک بار، آن هم از روی نقطه پنالتی دروازه خود را باز شده دید. ارلینگ هالند، ستاره دورتموند که بعد از پشت سرگذاشتن مصدومیتی نسبتا شدید، این روزها دوباره به جمع زنبورها برگشته، در دقیقه 33 از روی نقطه پنالتی گل اول تیمش را به ثمر رساند تا دورتموند با همین یک گل، برنده راهی رختکن گردد. البته تیم میزبان در این نیمه یک گل دیگر هم زد اما گلی که هازارد وارد دروازه حریف نموده بود، پس از بازبینی در VAR مردود اعلام شد.

در نیمه دوم و تا دقیقه 80 هیچ گل دیگری را شاهد نبودیم و در حالی که بازی می رفت با حداقل اختلاف ممکن به خاتمه برسد، دورتموند دو گل دیگر زد تا پیروزی اش را قاطعانه تر کند. هالند در دقیقه 82 گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه گروتر فورت و مالن در آخرین دقیقه از وقت های قانونی، گل سوم را به ثمر رساند تا زنبورها با پیروزی سه بر صفر، زمین بازی را ترک نمایند.

دورتموند با غلبه بر گروتر فورت صاحب یازدهمین برد این فصل خود شد و با 34 امتیاز، پایین تر از بایرن مونیخ 40 امتیازی، جایگاه دومی خود را مستحکم کرد؛ پایین تر از این تیم، لورکوزن و هوفنهایم حضور دارند. گریتر فورت هم با متحمل شدن چهاردهمین باخت این فصل خود با 4 امتیاز، یک گام دیگر به سقوط زودهنگام نزدیک تر شد.

- دو تیم آرسنال و وستهم در استادیوم امارات لندن به مصاف هم رفتند. در نیمه اول این ملاقات، دو تیم موقعیت هایی را روی دروازه یک دیگر خلق کردند اما سنگینی موقعیت ها برای آرسنال بود؛ این تیم در این نیمه یک بار به وسیله تیرنی توپ را به تیرک دروازه فابیانسکی زد و چندین موقعیت خوب دیگر نیز داشت که با درخشش فابیانسکی و بی دقتی مهاجمان این تیم، از دست رفت.

در نیمه دوم، شاگردان آرسنال هجوم خود به سمت دروازه حریف را با شدت بیشتری دنبال نموده و سریعا به گل رسیدند؛ با این حال پس از این گل آرسنال عقب ننشست و توانست موقعیت های دیگری را نیز روی دروازه حریف ایجاد کند که مهم ترین آن ها در دقیقه 67 رخ داد؛ جایی که خطای ولادیمیر کوفال در محوطه جریمه بر روی لاکازت، باعث خطای پنالتی و اخراج مدافع وست هم شد اما ضربه پنالتی مهاجم فرانسوی توپچی ها را لوکاس فابیانسکی به خوبی مهار کرد.

توضیح گل ها:

آرسنال 1-0 وستهم (گابریل مارتینلی دقیقه 48): پاس عالی الکساندر لاکازت به درون محوطه وست هم، با ضربه بغل پای بی نقص مارتینلی همراه بود تا توپ برای اولین بار به تور دروازه فابیانسکی بچسبد.

آرسنال 2-0 وستهم (امیل اسمیت رو دقیقه 87): حرکت انفرادی عالی امیل اسمیت رو و ضربه خوب او از پشت محوطه جریمه، به گوشه دروازه وست هم رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پیروزی قاطع دورتموند با درخشش هالند، برد با ارزش آرسنال مقابل تیم شگفتی ساز وستهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی قاطع دورتموند با درخشش هالند، برد با ارزش آرسنال مقابل تیم شگفتی ساز وستهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید