اسطوره رئال مادرید جانشین سرمربی سابق بارسلونا! ، مقصد بعدی گواردیولا تعیین شد

به گزارش مجله خبری، رسانه های انگلیسی مقصد بعدی پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی را پیش بینی نموده اند.

اسطوره رئال مادرید جانشین سرمربی سابق بارسلونا! ، مقصد بعدی گواردیولا تعیین شد

به گزارش مجله خبری آنلاین، با رفتن آنسو فاتی به صورت قرضی به باشگاه برایتون انگلیس، حالا برای نخستین بار بعد از 28 سال، شماره10 بارسلونا خالی مانده است. بارسا آخرین بار فصل 96 - 1995 بدون شماره10 بازی نموده بود و یک فصل پس از آن، جیووانی این شماره را به خود اختصاص داد و بعدتر این شماره به ستاره های بزرگی مثل رونالدینیو و مسی رسید.

کیکه ستین به علت اختلاف با بعضی بازیکنان قدیمی تیم ویارئال مثل آلبیول، از سمت سرمربیگری این باشگاه اسپانیایی برکنار شد. باشگاه ویارئال مایل است رائول گونزالس، اسطوره باشگاه رئال مادرید را جانشین کیکه ستین روی نیمکت این تیم کند.

گراهام پاتر که پس از اخراج از چلسی بدون تیم مانده، هدف اصلی لیون درصورت اخراج لوران بلان به شمار می رفت اما این مربی انگلیسی پیشنهاد لیون را رد کرد و گفت فعلا زمان مناسبی برای انتخاب تیم نو نیست.

رسانه های انگلیسی گزارش دادند که پپ گواردیولا در سال2024 جانشین گرت ساوت گیت در تیم ملی انگلیس می گردد. البته این در شرایطی است که سرمربی اسپانیایی بخواهد مربیگری در رده ملی را هم تجربه کند.

هوگو لوریس ممکن است تا ژانویه دیگر بازی نکند. دروازه بان فرانسوی همچنان با تیم اصلی تاتنهام تمرین می نماید اما برای مسابقات انتخاب نشده است. او تا پیش از مصدومیت کاپیتان اول تاتنهامی ها بود.

پس از ناکامی در کامل کردن انتقال ژائو پالینیا در ددلاین دی، بایرن مونیخ میخواهد در پنجره نقل وانتقالات زمستانی دوباره برای جذب او از فولام اقدام کند. این هافبک دفاعی 28ساله و پرتغالی از قبل با باواریایی ها توافق شخصی دارد اما بایرن باید مجددا با فولام مذاکره کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "اسطوره رئال مادرید جانشین سرمربی سابق بارسلونا! ، مقصد بعدی گواردیولا تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسطوره رئال مادرید جانشین سرمربی سابق بارسلونا! ، مقصد بعدی گواردیولا تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید