طرز تهیه اوتمیل هلو خوشمزه و رژیمی برای تابستان

به گزارش مجله خبری، شاید فکر کنید که در صورت رژیم گرفتن در درست کردن غذا دچار محدودیت شده و باید از غذاهای روتین و تکراری بهره ببرید. ولی این تصور اشتباه است. حتی اگر در پی تناسب اندام هم هستید می توانید در فهرست غذایی خود تنوع بسیاری داشته باشید به گونه ای که هم غذاهای گوناگونی بخورید و هم این غذاها دارای کالری کم و لذیذ باشند.

طرز تهیه اوتمیل هلو خوشمزه و رژیمی برای تابستان

مهم تر از همه می توانید غذاهای مفید و قوی بخورید. از جمله خوراکی های رژیمی که به عنوان یک صبحانه فوری، سیرنماینده، سالم و لذیذ درست می شود اوتمیل هلو است. برای تهیه این صبحانه مقوی از جو دو سر و آب یا شیر استفاده می نمایند. به منظور یادگیری نحوه درست کردن اوتمیل هلو به صورت مرحله به مرحله، با ما همراه باشید.

مواد لازم :

جو دو سر1 فنجان

شیر2 فنجان

کره بادام زمینی1قاشق غذا خوری برای تزیین

عسل1 قاشق چای خوری

هلو کنجد و مغزها برای تزیی

نحوه درست کردن اوتمیل هلو خانگی

مرحله اول

به منظور درست کردن یک اوتمیل هلوی لذیذ ابتدا شیر و جو دو سر را در داخل یک قابلمه کوچک ریخته و خوب مخلوط می کنیم تا به طور کامل یکدست شود. سپس قابلمه را بر روی شعله گاز با حرارت میانه قرار می دهیم.

مرحله دوم

پس از آنکه شیر جوش آمد شعله گاز را کم می کنیم و 3 تا 5 دقیقه صبر می کنیم تا غلیظ شود. در این بازه زمانی به صورت پیوسته مواد را بهم می زنیم تا ته نگیرد.

مرحله سوم

هنگامی که مواد داخل قابلمه به میزان کافی قواد پیدا نمود قابلمه را از روی گاز برمی داریم. پس از آنکه میزانی خنک تر شد در داخل قابلمه عسل می ریزیم. بعد مواد را در داخل یک ظرف مناسب ریخته و آن را به یاری هلو، میزان کمی کنجد و مغز تزیین کرده و میل می نماییم.

منبع: گردشبان

به "طرز تهیه اوتمیل هلو خوشمزه و رژیمی برای تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه اوتمیل هلو خوشمزه و رژیمی برای تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید