برترین هتل ها برای ماه عسل (قسمت اول)

به گزارش مجله خبری، چه هتلی مناسب ماه عسل است؟ آیا شما ترجیح می دهید ماه عسل خود را در جایی دنج با چشم اندازی زیبا بگذرانید یا در پی هتلی مانند کاخ و خدمات شاهانه هستید؟ با ما در خبرنگاران همراه باشید.

برترین هتل ها برای ماه عسل (قسمت اول)

اگر برای ماه عسل خود برنامه ریزی می کنید و کنجکاو هستید بدانید برترین هتل ها برای ماه عسل کدامند، ما در این مقاله برترین آن ها را به شما معرفی می کنیم.

اقامتگاه پدرگال (مکزیک)

این هتل در کنار ساحل های شبه جزیره باجا یکی از رومانتیک ترین اقامتگاه های مکزیک است. همه 118 اتاق این هتل دارای یک تراس به همراه جکوزی، با منظرهی به اقیانوس آرام است. کلبه های رو به اقیانوس این اقامتگاه، به شما حس شناور بودن روی آب را می دهد.

این کلبه ها منقل های هیزمی شخصی نیز دارند. رستوران ال فارالون (El Farallon)، واقع در همین اقامتگاه، با منظره غروب دیدنی اش می تواند یک شام به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند.

اقامتگاه چهار فصل لاندا گیراوارو (مالدیو)

اگر چه این اقامتگاه، 3 مجموعه دیگر در مالدیو دارد، اما لاندا گیراوارو (Landaa Giraavaru) برترین گزینه برای زوج هایی است که تازه ازدواج نموده اند.

این اقامتگاه 103 اتاق با سقف های کاه گلی با سیستم آب رسانی مجزا دارد که نهایت دنج بودن را به مشتریان ارایه می دهد. این هتل پیشنهادات ویژه ای را برای زوج های جوان در نظر گرفته است که شامل دکورهای رمانتیک و دیگر خدمات می گردد.

هتل شانگریلا (پاریس)

در پاریس هتل های زیادی برای گذراندن ماه عسل وجود دارد، اما شانگری لا (Shangri-La) از همه آن ها عاشقانه تر است. از نمای زیبای آن، که شبیه کیک عروسی است بگذریم، این هتل باغچه های زیبا و دو رستوران عالی و 101 اتاق با دکور قدیمی و آنتیک دارد.

اما چیزی که شانگری لا را از دیگر هتل ها متمایز می سازد، منظره نزدیک آن به برج ایفل است. به قدری نزدیک که حس می کنید می توانید از بالکن اتاقتان برج ایفل را لمس کنید.

هتل کپ جولوکا (آنگویلا)

این هتل که روی شن های سفید خلیج مائوندیز (Maundays Bay) ساخته شده، یکی از محبوب ترین هتل های این جزیره برای مراسم عروسی و ماه عسل است.

اتاق های این هتل، کلبه هایی گنبدی شکل به سبک آفریقایی است که چندین قدم با اقیانوس بیشتر فاصله ندارد. خدمات رمانتیک این هتل، شامل اسب سواری ساحلی در غروب و میز شام همراه شمع در زیر نور ستاره ها است.

اندبیاند کچوا تمبو (کنیا)

اگر یک مجموعه صحرایی مخصوص زوج های جوان باشد، همین است. این اقامتگاه با استخر و رستوران های شیک روباز، باعث می گردد تا شما فکر کنید در یک اقامتگاه ساحلی هستید.

این اقامتگاه 40 چادر ساده اما لوکس دارد که از تخت های مجلل بزرگ و سرویس بهداشتی و حمام بزرگ تشکیل شده است. خدمات دو نفره این هتل شامل تور صحرا با بالون و خوردن نوشیدنی های مختلف است.

گریتی پالاس (ونیز)

این هتل که در سال 1947 میلادی ساخته شده است، یکی از لوکس ترین و عاشقانه ترین هتل ها در لاسرنیسیما (La Serenissima) است. این هتل در برترین مکان گرند کانال (Grand Canal) قرار گرفته است. اتاق ها کاملا به سبک قدیمی هستند که کاملا با مبلمان آنتیک ونیزی دکور شده اند.

کلاب دل دولگه (Club del Dolge) با نقاشی های آبرنگی و محیط صمیمی خود بی شک یکی از برترین رستوران های ونیز است.

وایلدفلاور هال شیملا (هند)

منظره شگفت انگیز این مکان برای رفتن به اینجا کافی است. این هتل در ارتفاع 2500 متری از سطح دریا، روی کوه ساخته شده و دور تا دور آن را درختان سرو و گل ها گرفته است.

اتاق های این هتل با مبلمان انگلیسی، فرش های دستباف هندی و نقاشی های آبرنگ تزیین شده است.

مطمئنا کسانی که به این هتل می فرایند، در پی سکوت و آرامش هستند اما چند سرگرمی کوچک برای زوج های جوان در اینجا تدارک دیده شده مانند پیکنیک در ارتفاعات و غذا خوردن در آلاچیق های جنگلی.

رویال منصور (مراکش)

این اقامتگاه کویری که به دستور پادشاه محمد ششم ساخته شد، 53 اتاق شیک یا به اصطلاح ریاض دارد. این اتاق های عجیب، با فرش های ابریشمی، مبلمان مخمل و بلورهای باکارایی خود، به میهمانان حس زندگی در قصر می دهد.

در کنار ریاض ها، این هتل برای زوج های جوان، اتاقک هایی با جکوزی و حمام را تدارک دیده است.

آمانگیری (یوتا، آمریکا)

لوکس ترین هتل در بیابان، همین هتل است. این هتل 34 سوییت دارد که برای زوج های جوان برترین گزینه است.

هر کدام از این سوییت ها، حیاط خصوصی با منظرهی از صحرا دارد. برخی از این سوییت ها، استخر شخصی خود را نیز دارند.

کلبه هلنا بی (نیوزلند)

این هتل تازه تاسیس، با اینکه ظرفیت بیشتر از 10 نفر به طور همزمان را ندارد، نهایت حریم خصوصی را به میهمانان ارائه می دهد.

این مجموعه 5 ویلا دارد که به ظاهر ساده، اما بسیار لوکس هستند. در این ویلا ها شومینه های چوبی تعبیه شده و تراس آن به سمت خلیج هلنا (Helena Bay) است. در این مجموعه یک رستوران ایتالیایی عالی و یک جکوزی روسی نیز وجود دارد.

هتل چهار فصل مائویی (هاوایی، آمریکا)

این هتل با امکانات خود، لوکس ترین هتل مائویی (Maui) لقب گرفته است. این هتل امکانات زیادی را برای زوج ها در نظر گرفته است. امکاناتی همانند هلکوپتر سواری تا جزیره مجاور و ماساژ زوجین در کنار ساحل.

اما عاشقانه ترین خدمات این هتل شامل غذاخوردن در کنار اقیانوس و شنای شبانه در استخر هتل می گردد.

منبع: کجارو / edition.cnn.com

به "برترین هتل ها برای ماه عسل (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل ها برای ماه عسل (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید