مقالات گردشگری

شارژ خودرو در کمتر از 6 دقیقه ممکن شد!

یک تیم کره ای به رهبری پروفسور وُن بای کیم، از یک تکنیک خودهیبریداسیون تازه برای سنتز نانوصفحات فریت منگنز، که به خاطر ظرفیت استثنایی ذخیره سازی یون لیتیوم معروفیت دارد، استفاده کردند.

24 مهر 1402

نشست وزرای گردشگری اکو آخر هفته در اردبیل برگزار می گردد

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، نشست وزرای گردشگری اکو آخر هفته در اردبیل برگزار می گردد.

8 مهر 1402

قدیمی ترین خانه ساخته شده از طریق انسان با عمر نیم میلیون سال، عکس

یورونیوز نوشت: باستان شناسان کنده های چوبی قدیمی را در سواحل رودخانه ای در کشور زامبیا یافته اند که می تواند قدیمی ترین استفاده از چوب در ساخت سرپناه از طریق بشر باشد.

31 شهریور 1402

علت جالب چاقی بیش از حد میمون مشهور، عکس

زومیت نوشت: اگر به جمهوری دموکراتیک کنگو سفر کنید، به احتمال زیاد با شامپانزه های تپلی روبه رو می شوید که از فرط چاقی نمی توانند به راحتی از درخت ها بالا بروند، یا میمون های تپلی را می بینید که به علت اضافه وزن زیاد، با کمی ورجه و ورجه کردن روی شاخه ها به...

24 شهریور 1402

ملاقات نخستین نماینده ویژه اتحادیه اروپا در خلیج فارس با امیرعبداللهیان

نماینده ویژه اتحادیه اروپا در منطقه خلیج فارس بعدازظهر امروز با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ملاقات و گفت وگو کرد.

19 شهریور 1402

جزئیات توافقات نو ایران و روسیه ، قولی که روسیه داد

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان ملی استاندارد در انتها سفر رسمی بنا بر دعوت همتای روس خود به روسیه به تشریح جزئیات توافقات نو دوجانبه در زمینه همکاری راهبردی در حوزه استاندارد پرداخت.

10 شهریور 1402

جزئیات هواپیمای اختصاصی فرمانده پوتین که به وسیله ارتش پوتین نابود شد!، عکس

جت اختصاصی یوگنی پریگوژین که ساعاتی قبل به وسیله ارتش روسیه سرنگون و منجر به مرگ رهبر این نظامیان مزدور شد ، یک جت کوچک برزیلی است.

2 شهریور 1402

هوای 17 استان از امروز تا فردا بارانی است

سازمان هواشناسی از رشد ابر های همرفتی تا روز یکشنبه که منجر به رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در 17 استان می گردد اطلاع داد و بیان کرد: نسبت به پاک سازی دهانه پل ها و لایروبی کانال ها اقدام گردد.

28 مرداد 1402

کارگاه نویسندگی سفر به سرزمین جادویی کلمات در زنجان شروع شد

حسین رحمانی زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: در راستای برگزاری کلاس های آموزش نویسندگی دوره نویسندگی جدیدی به مدت یک هفته در زنجان برگزار می گردد.

27 مرداد 1402

راهکاری برای پیدا کردن ارزانترین بلیط هواپیما

هواپیما یکی از محبوب ترین وسایل حمل ونقل در سفر، به ویژه برای مسافت های طولانی است. البته از نظر بعضی از افراد این روش حمل ونقل چندان به صرفه نیست؛ ولی نحوه جستجو و پیدا کردن بلیط با قیمت مناسب می تواند تاثیر زیادی در کاهش هزینه سفر هوایی داشته باشد. اگر...

17 مرداد 1402

با 6 کتاب محبوب ادبیات ژاپن آشنا شوید

ژاپن سنت ادبی سترگی دارد که با داستان سرایی منحصربه فرد و بینش عمیق اش خوانندگان را در سراسر دنیا مجذوب نموده است. از کلاسیک های جاودانه گرفته تا شاهکارهای مدرن، ادبیات ژاپن طیف متنوعی از آثار را ارائه می دهد که اثری فراموش نشدنی در منظره ادبی به جا می...

8 مرداد 1402

نمونه اولیه جنگنده سوخو، 75، رقیب اف، 35 فراوری شد

رسانه های حوزه نظامی و هوایی روز چهارشنبه از ساخت چند نمونه از جنگنده نسل پنجم روسیه که با اف-35 ساخت آمریکا برابری می نماید و مقرون به صرف نیز هست، خبر دادند.

5 مرداد 1402

12 هزار نیسان زامیاد بلاتکلیف هستند ، خریداران خودرو تحویل نگرفتند اما اقساط می دهند!

هزاران نیسان زامیاد در خط تحویل و هزاران مشتری معترض در مقابل ورودی شرکت زامیاد. صحنه ای است عادی برای رهگذران بلوار فتح تهران.

3 مرداد 1402

کاساپوئبلو؛ هتل عجیب که احداث آن 36 سال طول کشید!

کاساپوئبلو یکی از هتل های کشور اروگوئه با عجیب ترین طراحی محسوب می شود. این ساختمان از طریق کارلوس پائس ویلارو، هنرمند اروگوئه ای ساخته شد.

30 تیر 1402

برای برندسازی و اشتغال آفرینی و سرمایه گذاری در حوزه صنایع دستی قزوین برنامه داریم

ایسنا/ براساس اخبار منتشر شده، برای برندسازی و اشتغال آفرینی و سرمایه گذاری در حوزه صنایع دستی قزوین برنامه داریم.

21 تیر 1402

قلعه داو دختر یکی از جاذبه های گردشگری استان خوزستان به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، قلعه داو دختر یکی از جاذبه های گردشگری استان خوزستان به شمار می رود.

19 تیر 1402

کشف سمندری شبیه به کروکودیل در کوه های ویتنام

بر اساس مطالعه ای که در سوم جولای در مجله زووکیز منتشر شد، گونۀ جدیدی از سمندرِ کروکودیل (crocodile newt) با رنگ نارنجی روشن، طی یک آنالیز میدانی در کوهی در استان کُن توم در کشور ویتنام مشاهده شده است.

18 تیر 1402

جزییات واردات اتوبوس های دست دوم برای تهران ، پیش بینی 1500 نقطه شارژ برق در نقاط مختلف ، اصلاح 11 تقاطع برای کوتاه شدن مسیر مردم

شهردار تهران درباره نحوه واردات اتوبوس های دست دوم، اصلاح 11 تقاطع تهران برای کوتاه شدن مسیر و کاهش مصرف بنزین و پیش بینی هزار و 500 نقطه شارژ برق در تهران توضیحاتی ارائه داد.

12 تیر 1402

آغاز توسعه زیرساختهای گردشگری دیباج

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، آغاز توسعه زیرساختهای گردشگری دیباج صورت پذیرفت.

1 تیر 1402

10 رهاورد مهم سفر رئیسی به 3 کشور آمریکای لاتین ، با هر کشور چند قرارداد به امضا رسید؟

سفر اخیر ررئیسی به کشورهای آمریکای لاتین سفر به سه کشور ونزوئلا، کوبا و نیکاراگوئه نتایج و دستاوردهای قابل توجهی در حوزه های متعدد به ویژه در زمینه های سیاسی و مالی به همراه داشت.

31 خرداد 1402
تعداد: (266)