برگزیدگان جشنواره مجازی نمایشنامه نویسی رضوی معرفی شدند

به گزارش مجله خبری، خبرنگاران/خراسان رضوی برگزیدگان اولین جشنواره و کارگاه مجازی نمایشنامه نویسی رضوی معرفی شدند.

برگزیدگان جشنواره مجازی نمایشنامه نویسی رضوی معرفی شدند

سیدجواد اشکذری گفت: قطب الدین صادقی، نصرالله قادری، سعید اسدی، شهرام کرمی و نادر برهانی مرند به عنوان هیات داوران اولین جشنواره و کارگاه مجازی نمایشنامه نویسی رضوی با بررسی آثار نهایی کارگاه های آموزشی، 3 برگزیده این دوره از این رویداد را اعلام نمودند.

دبیر اولین کارگاه مجازی نمایشنامه نویسی رضوی ادامه داد: حمام خون به نویسندگی احمد ملک نژاد از مشهد، رتبه اول را کسب کرد و رتبه های دوم و سوم جشنواره به ترتیب به نمایشنامه های مکتب خانه سرخس به نویسندگی پریسا کیومرثی از خرم آباد و ماه و خورشید به نویسندگی عقیل جماعتی از جزیره خارک رسید.

وی با بیان اینکه هیات داوران لوح تقدیری را به بهمن بارانی نویسنده نمایشنامه مارینا ترنج از خوسف بیرجند اهدا خواهند کرد، گفت: به برندگان در رتبه های اول، دوم و سوم جشنواره، به ترتیب مبلغ 12 میلیون تومان، 8 میلیون تومان و 4 میلیون تومان و لوح افتخار تقدیم خواهد شد و نیز آثار برگزیده در قالب کتابی منتشر خواهد شد.

جواد اشکذری اعلام نمود: از میان 80 طرح رسیده به دبیرخانه، 12 طرح در دو بخش اقتباسی و آزاد در سه گروه مجازی با حضور و راهنمایی دکتر قطب الدین صادقی، نصرالله قادری و نادر برهانی مرند از اساتید مطرح تئاتر کشور به نمایشنامه تبدیل شدند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع) جشنواره ملی و کارگاه مجازی نمایشنامه نویسی رضوی با همت بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع) در نیمه دوم سال99 برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزیدگان جشنواره مجازی نمایشنامه نویسی رضوی معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیدگان جشنواره مجازی نمایشنامه نویسی رضوی معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید