آشنایی با شرکت هواپیمایی ایژین ایر لاینز

به گزارش مجله خبری، معرفی شرکت هواپیمایی ایژین ایر لاینز

با یکی از بزرگ ترین و برترین شرکت های هواپیمایی کشور یونان آشنا شوید، شرکت هواپیمایی ایژین ایرلاینز کشور یونان(Aegean Airlines). این شرکت بزرگ و معروف در سال 2017 برای ششمین سال متوالی به عنوان ایرلاین برتر خطوط هوایی منطقه اروپا معرفی گردید. تا انتها این مطلب با ما در خبرنگاران همراه باشید.

آشنایی با شرکت هواپیمایی ایژین ایر لاینز

تاریخچه و اطلاعات کلی شرکت هواپیمایی ایژین ایر لاینز

ایژین ایر لاینز از آن دسته شرکت ها است که در رشته کاری خود، افتخارات بسیاری را تا به الان کسب نموده است. این شرکت، در سال 2009 به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های هواپیمایی در یونان شناخته شد. ایژین ایرلاینز در سال 2012 اقدام به خرید هواپیمای ملی یونان با نام المپیک ایر کرد. این شرکت هواپیمایی در سال 1987 در یونان راه اندازی شد. در حال حاضرایژین ایرلاینز به بیش از 72 مقصد مختلف در قاره های آسیا، آمریکا و اروپا پرواز می نماید. شرکت هواپیمایی ایژین در حال حاضر به بیش از 60 مقصد در دنیا، پرواز مستقیم دارد. دفتر مرکزی ایژین ایرلاینز در شهر کیفیسیا که در استان آتیک قرار گرفته است، می باشد.

تمامی پرواز های این ایرلاین از شهر آتن و از فرودگاه بین المللی آتن و فرودگاه بین المللی سالونیک که البته قطب های مرکزی و اصلی این شرکت هواپیمایی نیز محسوب می شوند، صورت می پذیرد. در سال 2013 این شرکت هواپیمایی بیش از 6 میلیون نفر را در سرتاسر دنیا جا به جا نموده است. جالب است بدانید که سهام این شرکت هواپیمایی در بازارهای بورس آتن و لندن معامله می شود. این شرکت هواپیمایی در حال حاضر دارای تعداد زیادی از جت های مسافربری است. شرکت هواپیمایی ایژین، وظیفه ترانزیت و جابه جایی مسافران زیادی را در بین قاره های مختلف بر عهده دارد.

نام شرکت هواپیمایی : Aegean Airlines

کد یاتا: A3

کد ایکائو: AEE

وب سایت رسمی شرکت هواپیمایی ایژین ایر لاینز یونان:www.aegeanair.com

اطلاعات ضروری برای مسافرین ایژین ایر لاینز

شما با خرید بلیط از ایژین ایرلاینز می توانید از خدمات بین المللی این شرکت هواپیمایی بهره ببرید. سایت این شرکت هواپیمایی درباره همه مسائل پیش آمدی در سفر و کلیه سوالاتی که حتی ممکن است در خلال سفر برای شما پیش بیاید، سوالات متداول و پیشنهادی را طرح نموده است وبرای آن ها پاسخ هم گذاشته است، ولی با این حال با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا بسیاری از موارد پیش امدی را برای شما در ادامه مطرح کنیم.

  • شما می توانید برای تهیه بلیط هواپیمای خود از شرکت هواپیمایی ایژین ایرلاینز هم به وسیله حضور در شعبات و دفاتر نمایندگی رسمی این هواپیمایی در سرتاسر دنیا مراجعه کنید و یا به وسیله خرید آنلاین، بلیط خود را به مقصد مورد نظرتان خریده و کارهای مربوط به چک این(Chek in) آن را به وسیله آن لاین انجام دهید. شما می توانید برای پرداخت وجه بلیط خود از کارت های پی پال(PayPal)، کلارنا(Klarna)، ای پی اس(EPS)، بان کانتکت(Bancontact)، آی دیل(iDEAL) و یا اینتر کش(Entercash) بهره ببرید. بعلاوه می توانید به وسیله سایت ایژین ایرلاینز و برنامه موبایلی این شرکت که بر روی گوشی های موبایل قابل نصب است، اموری همانند خرید، تایید نهایی، کنسلی و دیگر امور را به وسیله آن ها انجام دهید.
  • در تمامی کلاس های پروازی این شرکت هواپیمایی برای شما خدمات خاصی وجود دارد اما بعضی از خدمات و تخفیف ها در بعضی از کلاس های پروازی شاخص ترند. به طور مثال شما در سال 2104 می توانستید در کلاس پروازی مالی با دریافت خدمات گو لایت(Go light)، با قیمت مناسب تر بلیطت خود را دریافت نمایید. برای اطلاع از آخرین تخفیف های این شرکت هواپیمایی به سایت رسمی این شرکت مراجعه نمایید.
  • حتما قبل از سفر خود قوانین و مقررات مربوط به خردسالان، افراد بیمار، افرادی که دچار کهولت سن هستند، قوانین بار و اضاقه بار را مطالعه نمایید و بعد اقدام به خرید بلیط به وسیله این شرکت نمایید.
  • اطلاعات شما به صورت پفراینده ای هوشمند در سامانه این شرکت هواپیمایی ماندگار است و در سفر های بعدی و جوایزی که به مسافرین این شرکت تعلق می گیرد بسیار نقش دارد.
  • شما می توانید با توجه به باورها و عقاید مذهبی، بهداشتی و سلامتی خود حداقل 24 ساعت قبل از پرواز خود غذای مناسب را به وسیله سیستم آن لاین ایژین ایر لاینز سفارش دهید. توجه داشته باشد که هنگام رزرو بلیط نیز می توانید این کار را انجام دهید. بیشتر غذاهای هواپیمایی ایژین ایرلاینز به سبک یونانی به وسیله برترین سرآشپزان ایرلاینز های یونانی طبخ می گردند. حتما قبل از سفر خود در سامانه این شرکت هواپیمایی و یا رزرو بلیط خود، حساسیت های غذایی و آلرژی های خود را اطلاع دهید تا در خلال پرواز برای شما مسئله ای پیش نیاید.
  • اگر شرایط خاص پزشکی دارید حتما در اطلاعات مربوط به مسافر آن را قید کنید. اگر نیاز به مراقبت های ویژه در طول سفر دارید، می توانید از قبل درخواست مراقبت های ویژه دهید. فرم های پزشکی MEDIF را در هنگام رزرو بلیط، چه حضوری و چه آنلاین دریافت نموده و پر کنید تا مسائل احتمالی پزشکی برای شما پیش نیاید. برای در خواست ماسک اکسیژن مخصوص، حمل با برانکارد و دیگر موارد خاص پزشکی، حتما از قبل با ایژین ایرلاینز هماهنگی های لازم را به عمل آورید.
  • شما می توانید هر وقت که خواستید، پروفایل مسافری خود را به وسیله وب سایت یا برنامه، هر کجا که هستید چک کنید و هر اطلاعاتی که در این زمینه لازم را دارید را دریافت نمایید.
  • برای این که از ترمینال سفر خود و یا اطلاعاتی که کاملا مرتبط با فرودگاه است اطلاع پیدا کنید، می توانید به ایمیل های اطلاع رسانی خود که پشتیابانان شرکت برای شما ارسال می نمایند، مراجعه کنید. در این ایمیل ها تمامی اطلاعات مربوط به فرودگاه خود را به صورت مثال همین ترمینال را در این قسمت، پیدا کنید.
  • به یاد داشته باشید که قبل از پرواز حتما مجددا چک کنید که ویزای شما شینگن است یا خیر تا مسئله ای از روی خطای غیر عمد برای شما و بلیط خریداری شده شما پیش نیاید.
  • اطلاعاتی مربوط به تاخیر در پرواز، کنسلی پرواز ها، رزرو مجدد، بروز مشکل در فرایند فعالیت شما برای تهیه بلیط و دیگر مسائل را می توانید به وسیله سایت ایژین ایرلاینز به صورت آن لاین چک کنید.
منبع: الی گشت

به "آشنایی با شرکت هواپیمایی ایژین ایر لاینز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با شرکت هواپیمایی ایژین ایر لاینز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید