آذری: گوشت قربانی نیستیم؛قرار به لجبازی باشد به تیم امید بازیکن نمی دهیم، مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال باید برگزار گردد

به گزارش مجله خبری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: در صورتی که حق فولاد رعایت نشود و به لجبازی های شان ادامه دهند ما هم تصمیم می گیریم که بازیکنان مان را به تیم امید ندهیم.

آذری: گوشت قربانی نیستیم؛قرار به لجبازی باشد به تیم امید بازیکن نمی دهیم، مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال باید برگزار گردد

سعید آذری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی مجله خبری, درباره برگزاری ملاقات فولاد خوزستان مقابل استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر در تاریخ 27 دی ماه گفت: به طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان و عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ نامه زده ایم که برای احقاق حق مان در این تاریخ با استقلال بازی نخواهیم کرد. این نمی گردد که فولاد، هم دو هفته زودتر نسبت به بقیه تیم ها نیم فصل را تمام و هم دو هفته زودتر نیم فصل را شروع کند! مگر فولاد گوشت قربانی است که باید با این برنامه ریزی بازی کند؟

وی ادامه داد: با این شرایط به فولاد ظلم می گردد و آقایان اصلاً نه حواس شان به لیگ برتر است و نه لیگ قهرمانان آسیا. از آن طرف برای استقلال که نماینده ایران در آسیاست نیز شرایط سخت می گردد و باید در 4 روز دو بازی سخت انجام دهد. با این شرایط هم زودتر نیم فصل را تمام کردیم و هم زودتر نیم فصل دوم را شروع می کنیم و این موضوع باعث می گردد تا نقل و انتقالات را از دست دهیم و نتوانیم با سایر تیم ها شرایط برابر و عادلانه ای داشته باشیم. از آن طرف زود بازی کردن ما باعث می گردد سایر تیم ها بر حسب نتایج تیم ما برنامه ریزی نمایند. چطور می گردد که یک تیم که بازی های معوقه هم دارد, به یک باره 3 بازی پشت سر هم در خانه برگزار می نماید و 9 امتیاز می گیرد؟ چطور بازی یک باشگاه که یک بازیکن در تیم امید دارد, را برگزار نمی نمایند؟

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان مطرح کرد: می خواهیم یک بازیکن ملی پوش در رده امید جذب کنیم و در این صورت جمع بازیکنان ما در تیم امید به 3 نفر می رسد. بنابراین از لحاظ قانونی بازی های ما هم نباید با وجود 3 بازیکن در تیم امید برگزار گردد. اگر قرار است لجبازی کنید من هم بازیکن به تیم امید نمی دهم. حاضرم محروم شوم اما اجازه ندهم حق فولاد خورده گردد. اگر بخواهید از موضع قدرت صحبت کنید و حق ما را ندهید, ماهم به شما بازیکن نمی دهیم.

آذری با اشاره به حضور عارف آقاسی و مجتبی نجاریان در اردوی تیم امید, یادآور شد: نکونام با بازی دادن به بازیکنان جوان خوزستانی, آنها را به مرز آمادگی برای حضور در تیم امید رسانده و الان نیز ما افتخار می کنیم که این بازیکنان توانسته اند در فولاد رشد و به سطح ملی راه پیدا نمایند ولی باید حق و حقوق ما نیز رعایت گردد. با وجود اینکه در بازی های قبل هم گفتند که با تیم امید همکاری کنید تا با شما همکاری کنیم اما الان قربانی این تصمیمات شده ایم.

وی درباره استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال و ابهاماتی که درباره تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون وجود دارد, مطرح کرد: آئین نامه شرکت ها و فدراسیون می گوید همه اعضای مجمع می توانند در این حالت به رئیس مجمع درخواست برگزاری مجمع فوق العاده بدهند. اگر اعضای مجمع در مواردی که برای سرنوشت سازمان یا شرکت با شرایط پیش آمده احساس خطر داشته باشند, باید برای برگزاری مجمع فوق العاده اقدام نمایند و از رئیس مجمع این درخواست را داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به سرپرستی حیدر بهاروند در فدراسیون فوتبال گفت: بهاروند, فرد توانمند و باتجربه ای است و اگر اعضای مجمع به این جمع بندی برسند با این شرایط می تواند تا برگزاری مجمع انتخاباتی در اردیبهشت ماه صبر کرد, یک بحث است ولی اگر اینطور نیست, حتی یکی از اعضا نیز این حق را دارد برای برگزاری مجمع فوری و پیش از موعد درخواست کند.

آذری که خود به عنوان یکی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال به حساب می آید, درباره شرایط کنونی فدراسیون توضیح داد: فوتبال ما در شرایط مخاطره آمیزی واقع شده است و لیگ قهرمانان آسیا از مرحله پلی آف شروع شده و برنامه های مسابقات نیز دارای اشکالات اساسی است. از سوی دیگر فوتبال ما در رده باشگاهی باید رو به جلو ظاهر گردد تا سهمیه سال آینده از 2+2 به 1+3 افزایش و با یک برنامه میان مدت به 4 سهمیه کامل بازگردد. مورد دیگر شروع مسابقات مقدماتی المپیک است که تیم امید ایران باید در بدترین برهه زمانی به مصاف رقبایش برود.

وی اضافه نمود: شرایط نیمکت تیم ملی هم تعیین نیست و ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی نیز در پیش است. غیبت مربیان در تیم های بزرگ و فقدان حضور یک مربی بزرگ در تیم ملی از مشکلاتی است که باید فدراسیون برای برطرف آنها زودتر اقدام کند. یکی دیگر از مسائل مهم برگزاری مسابقات لیگ برتر, جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا است که باید سعی کنیم به بهترین نحو برگزار کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: فکر می کنم دلایل فوق کافی باشد تا مجمع فوق العاده برگزار گردد و فدراسیون با رویکردی تعیین کار را جلو ببرد اما اگر این تحلیل وجود داشته باشد که کار با سرپرست تا اردیبهشت ماه ادامه پیدا کند, بهاروند آنقدر فرد توانمندی است که بتواند کار را به این شیوه ادامه دهد و ما هم باید یاری کنیم؛ اگر چه با شرایطی که در حال حاضر وجود دارد و برنامه ریزی هایی که می گردد, کار خیلی سخت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آذری: گوشت قربانی نیستیم؛قرار به لجبازی باشد به تیم امید بازیکن نمی دهیم، مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال باید برگزار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری: گوشت قربانی نیستیم؛قرار به لجبازی باشد به تیم امید بازیکن نمی دهیم، مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال باید برگزار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید