پرسپولیس در یک جام شانسی ندارد ولی قهرمان جام حذفی می گردد! ، استقلال با مهار یک بازیکن آچمز است!

به گزارش مجله خبری، مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی معتقد است پیروزی طرفدار مقابل پرسپولیس در بازی دور برگشت لیگ مقابل سرخ ها روی اتفاق بوده و آن اتفاق دیگر برای پرسپولیس در جام حذفی تکرار نخواهد شد.

پرسپولیس در یک جام شانسی ندارد ولی قهرمان جام حذفی می گردد! ، استقلال با مهار یک بازیکن آچمز است!

جمشید شاه محمدی از این رو معتقد است پرسپولیس بدون شک از سد طرفدار می گذرد و با استقلال در فینال روبرو می گردد و باز هم از سد رقیب سنتی اش گذشته و قهرمان خواهد شد.

روزنامه ایران ورزشی جدا از جام حذفی در رابطه با مسائل دیگر از جمله شرایط مهاجمان در لیگ و شانس پیروزیت پرسپولیس در صورت حضورش در لیگ قهرمانان آسیا و برخی از مسائل دیگر سؤالات و نظرات پیشکسوت سرخ ها را جویا شد.

*در رابطه با بازی پرسپولیس مقابل طرفدار و صحبتی که سرمربی این تیم در رابطه با شکست دادن پرسپولیس در جام حذفی داشته چه نظری دارید؟

پرسپولیس و استقلال طرفدار دارند بنابراین از همه تیم ها پیش هستند بنابراین کسی نباید برای پرسپولیس کری بخواند. سرمربی طرفدار هم با اظهار نظر خودش به نوعی خواسته به تیمش روحیه بدهد و به گمان خودش روحیه بازیکنان پرسپولیس را پایین بیاورد اما ایشان فکر اشتباهی داشته اند چون خودشان خوب می دانند که پرسپولیس تنها روی اتفاق و اشتباه فردی مدافعش، بازی برگشت را به طرفدار باخت اما آن اشتباه دیگر تکرار نخواهد شد. بعد از اینکه بازی پرسپولیس و پیکان در استادیوم آزادی برگزار گردید، در خصوص باشگاه طرفدار هم هنوز سازمان لیگ محل بازی را معین نکرده به تکاپو افتاد که ما در استادیومی به غیر از دستگردی بازی نخواهیم کرد. این موضع گرفتن سریع، نشان از ترس تیم طرفدار از بازی با پرسپولیس دارد چون آنها خوب می دانند در شرایط عادی و به لحاظ فنی هیچ جوره حریف پرسپولیس نمی شوند مگر اینکه اتفاقی بیفتد و مسائلی رخ دهد که در فکر کسی نمی گنجد. استادیوم دستگردی هم اصلاً امنیت خوبی برای بازی های تیم های دیگر مقابل پرسپولیس را ندارد چون فقط گنجایش دو هزار نفری دارد. استادیوم در وسط شهر واقع شده، از این رو اگر طرفدار بیشتری بیاید که احتمالش هم زیاد است آن وقت مسئولان طرفدار نمی توانند جوابگوی احتمالات و خدای نکرده اتفاقات بد باشند. با این اوصاف سرمربی طرفدار بداند پرسپولیس چه در دستگردی بازی کند یا در استادیوم دیگر حتماً از سد طرفدار خواهد گذشت. این صحبت ها را گفتم که خیال سرمربی طرفدار را راحت کنم که ایشان بدانند کری هایشان هیچ تأثیری روی روحیه بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس نخواهد داشت و به موقعش در زمان بازی تیم طرفدار و سرمربی این تیم قدرت واقعی پرسپولیس را مانند بازی رفت شان بار دیگر تجربه خواهند کرد و پرسپولیس با طرفدار و بدون طرفدار از سد حریفش می گذرد.

*احتمال تکرار دربی در فینال حذفی وجود دارد در این صورت شانس قهرمانی را به کدام تیم می دهید؟

استقلال تیم خوبی است اما این تیم تک محوری است و بیشتر قدرت تیمش روی قایدی معطوف شده است از این رو اگر این بازیکن مهار گردد استقلال به نوعی آچمز خواهد شد. استقلال به لحاظ تیمی قدرت خوبی ندارد و نمی تواند مقابل پرسپولیس حتی در فینال جام حذفی هم بایستد به همین علت من معتقدم پرسپولیس در دربی حذفی هم از سد استقلال می گذرد و قهرمان می گردد.

*در صورت راهیابی به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای پیروزیت سرخپوشان در قاره کهن شانسی قائل هستید؟

به نظرم ما در آسیا فقط می توانیم روی اتفاق پیروز شویم اما در حقیقت ماجرا توان رویارویی با تیم های شرق آسیا و حتی عربستان را نداریم و به لحاظ زیرساخت ها و امکانات نمی توانیم با آنها رقابت داشته باشیم. این حرف ها زمانی قوت بیشتری به خودش می گیرد که می بینیم عربستانی ها رونالدو را گرفته اند و سعی در جذب مسی دارند و حالا زمزمه حضور ستاره فوتبال ما مهدی طارمی هم در فوتبال این کشور شنیده می گردد از این رو ما نمی توانیم مقابل آنها ایستادگی کنیم. زمانی که می بینیم تیم های پایه نظیر تیم جوانان ما براحتی حذف می گردد یا تیم ملی نوجوانان ما هم برای تمرین زمین ندارد، من به پیروزیت در آسیا خوشبین نیستم.

*در رابطه با شرایط مهاجمان پرسپولیس و افت ستاره تهاجمی تیم محمد عمری چه نظری دارید؟

به نظرم عمری نباید زود اشباع گردد و خیلی بهتر می شد که پرسپولیس روانشناس داشت و دلایل افت این بازیکن جوان به لحاظ روانی مورد آنالیز قرار می گرفت. در خصوص مهاجمان هم فکر می کنم عیسی برترین باشد هر چند عبدی هم اگر بیشتر خودش را باور کند و روحیه بالایی داشته باشد قادر است که بدرخشد و در گلزنی به تیم یاری کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "پرسپولیس در یک جام شانسی ندارد ولی قهرمان جام حذفی می گردد! ، استقلال با مهار یک بازیکن آچمز است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در یک جام شانسی ندارد ولی قهرمان جام حذفی می گردد! ، استقلال با مهار یک بازیکن آچمز است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید