والیبال

10 راه چاره برای پایبندی به عادت های سالم در تعطیلات نوروز

نوروز برترین فرصت برای دید و بازدید، مسافرت و استراحت است و دقیقا به همین علت حفظ عادت های سالم در این ایام سخت تر می گردد. بسیاری از کسانی که در طول سال مراقب سبک زندگی شان هستند، در زمان تعطیلات برنامه خواب و تغذیه خود را تغییر می دهند و ورزش روزانه را...

5 فروردین 1402

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا ، بلندقامتان ایرانی راهی مرحله نهایی شدند

تیم ملی والیبال جوانان ایران با غلبه بر عربستان راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا شد.

7 شهریور 1401

اظهارات مربی و بازیکن ایرانی پورتو و مطرح شدن نام طارمی

به گزارش خبرنگاران، سمیرا ایمانی که به عنوان مربی به تیم والیبال باشگاه پورتو پرتغال اضافه شده است، در گفتگو با کانال پورتو گفت: از حضور در پورتو خوشحالم چون پورتو در اروپا و جهان یک باشگاه حرفه ای است.

2 اسفند 1400

تاجر شتر، گزینه مدیرعاملی پرسپولیس شد!

در جلسه مجمع که با حضور سه وزیر اقتصادودارایی، دادگستری و ورزش وجوانان برگزار می شود، جمع بندی خواهد شد که جلسه مجمع پس از دیدار استقلال-پرسپولیس برگزار شود و پس از تقویت هیات مدیره، نسبت به انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اقدام خواهد شد.

17 بهمن 1400

ناظرین فنی نقش ناظر داوری را هم اجرا می نمایند!

به گزارش خبرنگاران، لیگ برتر والیبال در چند هفته گذشته درگیر حواشی و اتفاقاتی شده است که نبود ویدئو چک و اشتباهات داوری بی تاثیر نیست. گزارش اتفاقات در بعضی از بازی ها به کمیته داوران ارسال نمی گردد که علت آن معین نیست. پس از رفتار ناپسند بازیکن هراز آمل...

5 بهمن 1400

فدراسیون والیبال: تکلیف بردیا سعادت روشن شد

تکلیف بردیا سعادت پشت خط زن جوان تیم ملی والیبال ایران از سوی کادر فنی تعیین شد.

10 شهریور 1400

تیم ایران هر سه ست را با امتیازهای 16، 25، 20، 25 و 22، 25 واگذار کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از یورونیوز، تیم ملی مردان ایران چهارشنبه صبح در بازی های مرحله مقدماتی مسابقات والیبال المپیک توکیو از تیم کانادا در سه ست پیاپی شکست خورد.

16 مرداد 1400

صربستان از سد تیم دوم ایران به سختی گذشت، اشتباهاتی برای پخته شدن

به گزارش خبرنگاران، مرحله مقدماتی سومین دوره رقابتهای لیگ ملت های والیبال به میزبانی ایتالیا در حال برگزاری است. تیم ملی والیبال کشورمان امروز پنجشنبه از ساعت 12:30 مقابل تیم ملی صربستان صف آرایی کرد و در یک بازی نزدیک و سخت 3 بر 2 برابر حریف باخت. اسلوبودان...

5 مرداد 1400

باختن باید توجیه داشته باشد

یک شروع بد با باخت به ژاپن، سپس 5 برد متوالی که همه را به آینده تیم ملی با ولادمیر آلکنو امیدوار کرد و بعد 8 باخت متوالی و یک پایان تلخ.

18 تیر 1400

کوشش عبادی پور و هم تیمی هایش مانع شکست اسکرا نشد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، تیم های اسکرا بلخاتوف و زاکسا شنبه شب در مسابقه رفت مرحله نیمه نهایی پلاس لیگا به مصاف یکدیگر رفتند. اسکرا در این مسابقه میهمان زاکسا بود و سه بر صفر با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 17 و 25 بر 20 مغلوب این تیم شد.

31 فروردین 1400

آلکنو 27 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران 27 بازیکن را به نخستین اردوی تیم ملی که از 11 فروردین شروع می گردد، دعوت کرد.

29 فروردین 1400

حکم قضایی برای لغو یک مسابقه لیگ برتر والیبال ایران

یکی از مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال ایران به دلیل شکایت سرمربی پیشین خاتم اردکان از این تیم، تا آستانه لغو شدن پیش رفت.

2 اسفند 1399

لیگ والیبال لهستان، پیروزی آسان اسکرا، عبادی پور 10 امتیاز گرفت

تیم والیبال اسکرا بوهاتوف مقابل حریف خود در لیگ برتر لهستان به پیروزی رسید.

25 آذر 1399

لیگ والیبال بلژیک هم به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که موج جدیدی از شیوع بیماری کرونا در بیشتر کشورهای دنیا از جمله بلژیک به راه افتاده است.

4 آذر 1399

بدناروک: از همکاری فیاضی تشکر می کنم

سرمربی تیم والیبال بنجین گفت: از بازیکن ایرانی تیمم به خاطر زحماتی که در یک ماه گذشته برای بنجین کشید و همکاری که انجام داد، تشکر می کنم.

7 بهمن 1398