پرده های شیک و مدرن را به راحتی در خانه بسازید

به گزارش مجله خبری، با چند ایده ساده می توانید پرده هایی را در خانه بسازید که خلاقانه و مخصوص سبک دلخواه دکوراسیون شما باشند.

پرده های شیک و مدرن را به راحتی در خانه بسازید

ساخت پرده در خانه می تواند یک پروژه خانگی مجذوب کننده و مفید و سرگرم کننده باشد که به شما اجازه می دهد تا با دوختن پرده، یک عنصر دکوری خلاقانه منحصربه فرد برای خانه خود بسازید. همراه مجله اینترنتی مجله خبری، چند نمونه ساخت پرده در خانه را تجربه کنید.

ساخت پرده در خانه چگونه امکان پذیر است؟

برای ساخت پرده در خانه، ابتدا باید نوع پرده موردنظر خود را تعیین کنید. انواع مختلف پرده شامل پرده های رومیزی، پرده های پنجره و پرده های درب ورودی است.

قدم بعدی تهیه مواد لازم برای دوخت پرده است. این مواد شامل پارچه، نخ، دکمه و آویز پرده است. برای انتخاب پارچه، بهتر است از پارچه های مقاوم، قابل شستشو و ضد خش استفاده کنید. برای دوخت پرده، باید قالب پرده را تعیین و پارچه را بر اساس میزان پرده برش دهید. سپس باید اجزای پرده که شامل والان پرده، آویزها یا وسایل تزیینی می گردد را بدوزید.

برای نصب پرده اول باید سیم پرده یا ریل پرده را نصب کنید. در این مرحله، باید به محل نصب پرده توجه داشته باشید و بهتر است در صورت احتیاج از یاری یک تکنسین مجرب استفاده کنید.

ساخت پرده در خانه به شما یاری می نماید تا سبک منحصربه فرد خود را در دکوراسیون خانه تان پیاده کنید. بعلاوه این کار هزینه های خرید پرده را کاهش می دهد و درعین حال یک تجربه خلاقانه و خوشایند خواهد بود.

چند مدل پرده که می توانید در خانه خود ساخته و استفاده کنید

پرده رومیزی

پرده ای است که برای میز غذاخوری، میز کار و یا هر محل دیگری که احتیاج به پوشاندن دارد، استفاده می گردد. این پرده می تواند با پارچه های ساده و یا طرح دار تزئین شده باشد.

پرده کریستالی

این پرده با داشتن بلورجات ریز کریستال و مهره های شیشه ای کوچک، جلوه ای فوق العاده به دکوراسیون اتاق می بخشد. براق بودن بلورجات باعث می گردد در جایی که نور بیشتری وجود دارد، زیبایی پرده دوچندان گردد.

پرده نما

این پرده معمولا برای پوشاندن پنجره های بزرگ و یا شیشه ای استفاده می گردد. این پرده ها باعث می شوند که اتاق روشن تر و بزرگ تر به نظر برسد.

پرده بادبزنی

این پرده باتوجه به شکل خاصی که دارد، معمولا برای پوشاندن درب های بالکن و به عنوان جداکننده بین دو بخش از اتاق استفاده می گردد.

پرده ساده

این پرده با استفاده از پارچه های ساده و بدون طرح، می تواند برای همه اتاق ها استفاده گردد. رنگ و جنس پارچه می تواند جلوه ای متفاوت به دکوراسیون اتاق بدهد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب زیباترین خانه را با کمترین هزینه داشته باشید را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "پرده های شیک و مدرن را به راحتی در خانه بسازید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرده های شیک و مدرن را به راحتی در خانه بسازید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید