نشست وزرای گردشگری اکو آخر هفته در اردبیل برگزار می گردد

به گزارش مجله خبری، ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، نشست وزرای گردشگری اکو آخر هفته در اردبیل برگزار می گردد.

نشست وزرای گردشگری اکو آخر هفته در اردبیل برگزار می گردد

حسن محمدی ادیب اظهار کرد: روزهای 12 و 13 مهر نشست کارشناسان و وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو در اردبیل برگزار خواهد شد و تمهیدات لازم برای برگزاری این برنامه مهم اندیشیده شده و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آمادگی کامل خود را برای اجرای این برنامه اعلام نموده است.

وی با قدردانی از همکاری های دبیرخانه اکو و وزارت امور خارجه برای برگزاری شایسته این برنامه اضافه نمود: تا امروز علاوه بر دبیرکل سازمان اکو و هیئت های هشت کشور عضو آن، حضور دبیرکل سازمان دی هشت (هشت کشور اسلامی در حال توسعه) نیز به عنوان میهمان افتخاری در این نشست قطعی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ادامه داد: برنامه های مفصلی برای حضور میهمانان خارجی در اردبیل تدارک دیده شده است و میهمانان در مدت حضور در اردبیل از منظره ها و منطقه ها طبیعی و تاریخی استان بازدید خواهند داشت.

محمدی ادیب برگزاری نشست های مالی و جلسات مختلف با حضور فعالان مالی استان را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای میهمانان خارجی ذکر کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ابراز امیدواری کرد برگزاری نشست وزرای گردشگری اکو در اردبیل موجب ارتقای صنعت گردشگری و تحول در اقتصاد و کسب و کارهای مرتبط با آن در سطح این استان گردد.

منبع: همگردی

به "نشست وزرای گردشگری اکو آخر هفته در اردبیل برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست وزرای گردشگری اکو آخر هفته در اردبیل برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید