نخستین کتاب فروشی سیار به نشر در منطقه ها دورافتاده مشهد شروع به کار کرد

به گزارش مجله خبری ، به نقل از روابط عمومی به نشر، مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) با بیان این خبر گفت: با مشارکت کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان یک دستگاه مینی بوس تجهیز شده به عنوان کتاب فروشی سیار نوروزی در منطقه ها حاشیه شهر و روستاهای مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نخستین کتاب فروشی سیار به نشر در منطقه ها دورافتاده مشهد شروع به کار کرد

سعیدی اظهار کرد: فعالیت این کتاب فروشی از 27 اسفند 1401 شروع شده و تا سوم عید ادامه داشت و مجدد بعد از 5 روز از 10 تا 13 فروردین میزبان حضور بچه ها و نوجوانان کتابخوان خواهد بود.

وی ادامه داد: در این کتاب فروشی سیار 400 عنوان کتاب به نمایش گذاشته شده که بیش از 80 درصد آثار ویژه مخاطب کودک و نوجوان است.

سعیدی اضافه نمود: طراحی این مینی بوس به عنوان فروشگاه سیار جهت عرضه کتاب در منطقه ها حاشیه با استفاده از استیکر و طراحی مجذوب کننده، ارائه وسایل فرهنگی و نشاط انگیز، طراحی فضای داخلی با حضور قفسه های رنگارنگ، مُبلغ کتاب و کتاب خوانی خواهند بود.

مدیرعامل انتشارات به نشر به فعالیت این کتاب فروشی سیار در منطقه ها مختلف شهر مشهد اشاره نمود و گفت: این مینی بوس به محلات مختلف شهری نیز سفر می نماید و با ارائه خدماتی اعم از خدمات ترویج، مطالعه و عرضه کتاب به کل محلات مشهد و مکان هایی که زائرین امام مهربانی ها اجتماع دارند پذیرای بچه ها، نوجوانان و جوانان آنجا خواهد بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "نخستین کتاب فروشی سیار به نشر در منطقه ها دورافتاده مشهد شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین کتاب فروشی سیار به نشر در منطقه ها دورافتاده مشهد شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید