موتور جستجوی Brave به شما امکان می دهد نتایج جستجو را سفارشی سازی کنید و روی موضوعات یا منابع خاصی تمرکز کنید

به گزارش مجله خبری، موتور جستجوی Brave ویژگی جدیدی را راه اندازی نموده که به شما راهی برای ایجاد یا اعمال فیلتر های سفارشی می دهد و به این ترتیب نحوه رتبه بندی نتایج را می توانید تعییر بدهید. این ویژگی Goggles یا عینک نامیده می گردد و به طور بالقوه می تواند به کشف منابعی یاری کند که ممکن است فوراً در موتور های جستجوی سنتی مانند Google پیدا نکنید.

موتور جستجوی Brave به شما امکان می دهد نتایج جستجو را سفارشی سازی کنید و روی موضوعات یا منابع خاصی تمرکز کنید

Brave بعضی از نسخه های نمایشی این ویژٰگی را آماده نموده تا کاربران امروز آن را امتحان نمایند، از جمله نمونه هایی که پست های وبلاگ های فناوری کوچک تر را در اولویت قرار می دهند و پست های 1000 سایت پربازدید را در وب فیلتر می نمایند.

حتی یک Goggle برای حذف پست ها از پینترست وجود دارد - زیرا Brave به وضوح می داند که کوشش برای یافتن یک تصویر با پینترست معمولا ناامیدنماینده است.

Brave می گوید این عینک ها فقط برای اهداف نمایشی هستند و توسعه دهندگان می توانند آن ها را توسعه دهند.

Brave می گوید موتور جستجوی اش، مستقل از گوگل یا بینگ است و سوگیری های ویرایشی ندارد، اما به هر حال این واقعیت را تغییر نمی دهد که در همه الگوریتم ها سوگیری هایی وجود دارد. هدف از عینک ها یا Goggles کاهش این امر است.

بعد از اینکه این ویژگی را برای خودم امتحان کردم، از اینکه واقعاً چقدر خوب کار می نماید تحت تأثیر قرار گرفتم. من برای آنالیز AirPods Pro با فعال بودن فیلتر Tech blogs جستجو کردم و یکسری وبلاگ مستقل ظاهر شد و مثلا سایت مشهور The Verge هیچ جا پیدا نشد. برای مقایسه، همین مورد را در گوگل جستجو کردم و دیدم The Verge در صفحه اول نتایج ظاهر شده است.

اما مشکل این است که در حال حاضر عینک های محدودی وجود دارند و برای اینکه خودتان عینک خاصی را توسعه بدهید احتیاج به مهارت کدنویسی و وارد شدن در کار با ابزار خاص آن به وسیله گیت هاب دارید.

علاوه بر راه اندازی Goggles، بریو بعلاوه خاطرنشان کرد که موتور جستجوی آن از نسخه بتا خارج شده است و در سال گذشته تا به امروز 2.5 میلیارد جستجو داشته است. Brave به سرعت در حال تبدیل شدن به یک موتور جستجوی چندکاره است.

برترین کلینیک دامپزشکی | نکات کاربردی که قبل از مراجعه باید بدانید!

فشار خون بالا در سالمندان

توصیه می کنیم

ادبیات، روزنه ای برای مشاهده وجه انسانی پزشکی

دانشمندان جادوگر

آن 33 نفر: چگونه در سال 2010 معدنچی های شیلیایی گرفتار شدند و سپس عملیات نجات آنها طراحی شد

10 دوره طلایی این تیم های فوتبال اروپا

مورگان فریمن: زندگینامه و آثار بزرگ سینمایی این هنرپیشه بزرگ

فیلم چشمان بازبسته Eyes Wide Shut با بازی نیکول کیدمن و تام کروز - نقد و آنالیز

منبع: یک پزشک

به "موتور جستجوی Brave به شما امکان می دهد نتایج جستجو را سفارشی سازی کنید و روی موضوعات یا منابع خاصی تمرکز کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتور جستجوی Brave به شما امکان می دهد نتایج جستجو را سفارشی سازی کنید و روی موضوعات یا منابع خاصی تمرکز کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید