مترو به کرج رسید ، بهره برداری از قطار شهری با حضور وزیر کشور

به گزارش مجله خبری، وزیر کشور در مراسم بهره برداری مترو کرج گفت: البرز یک استان راهبردی است و در کنار تهران هم بستگی و پیوستگی دارد و بار تهران را به دوش می کشد و این نشان از اهمیت و فوق العاده بودن این استان است.

مترو به کرج رسید ، بهره برداری از قطار شهری با حضور وزیر کشور

به گزارش مجله خبری، احمد وحیدی وزیر کشور در مراسم بهره برداری آزمایشی قطار شهری کرج اظهار کرد: از مجموعه مدیریت شهری کرج، استاندار البرز و تمام کارگران و مهندسین و اصحاب رسانه که در انعکاس اخبار مترو کرج همت کردند قدردانی می کنم.

او بیان نمود: امید است با همت روحیه جهادی استاندار و شهردار کرج این مهم به پایان برسد و قطار شهری به طور کامل به بهره برداری برسد.

وزیر کشور با بیان اینکه مترو یک امر لازم و ضروری محسوب می گردد، گفت: البرز یک استان راهبردی است و در کنار تهران هم بستگی و پیوستگی دارد و بار تهران را به دوش می کشد و این نشان از اهمیت و فوق العاده بودن این استان است.

وحیدی ادامه داد: سه شهر کمالشهر، محمد شهر و ماهدشت خواست عمومی مردم است در تقسیمات کشوری قرار گیرند و اعتبارات برای اجرای پروژه ها و برطرف مسائل این شهر اختصاص پیدا کند. کوشش دشمنان بر اینست که القای منفی از کشور ما نشان دهند اما رشد صادرات نشاندهنده توسعه مالی به رغم تحریم ها است.

او با اینکه در حوزه قطار شهری در کشور اقدامات ویژه ای صورت گرفته، توضیح داد: تا کنون بیش از 330 کیلومتر مترو در کشور اجرا شده و در نظر داریم 230 کیلومتر دیگر نیز با 137 ایستگاه احداث کنیم که بناست به زودی قسمت قابل توجهی از آن به ثمر بنشیند. احداث مترو تاثیر بسیاری در توسعه سیستم حمل و نقل عمومی دارد و موجب کاهش ترافیک می گردد. در این راستا تأمین اعتباری 2200 میلیارد تومانی را داشته ایم که قرار است 600 میلیارد تومان آن در امسال اختصاص داده گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "مترو به کرج رسید ، بهره برداری از قطار شهری با حضور وزیر کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مترو به کرج رسید ، بهره برداری از قطار شهری با حضور وزیر کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید