قیمت قطعات مصرفی خودرو دیگنیتی گران تر از بنز و بی ام و!

به گزارش مجله خبری، به گزارش ایران جیب، بعضی از خریداران خودرو حرفه ای عمل می نمایند و قبل از خرید یک خودرو برای استفاده، قیمت لوازم یدکی آنها و در دسترس بودنشان را مدنظر قرار می دهند. قیمت لوازم خودروهای چینی در بازار زیاد است و بعضی قطعات نیز به سختی پیدا می گردد.

قیمت قطعات مصرفی خودرو دیگنیتی گران تر از بنز و بی ام و!

خودروی شاسی بلند دیگنیتی یکی از محصولات تازه بازار خودروی کشور است که توجه مردم را به خود جلب نموده است. این خودرو از کیفیت خوبی در ساخت برخوردار است. قیمت کارخانه ای این خودرو در گروه بهمن 795 میلیون تومان است، ولی در بازار حدود 1.2 میلیارد تومان خرید و فروش می گردد.

قیمت قطعات بی ام و

قیمت بسیار زیاد قطعات مصرفی دیگنیتی، به تازگی در فضای مجازی با واکنش هایی از سوی مالکان این کراس اوور بهمن موتور روبرو شده است. طبق گزارش یکی از مالکان خودروی دیگنیتی که برای سرویس دوره ای خودروی خود به نمایندگی بهمن موتور مراجعه نموده، پس از تعویض فیلتر هوای کابین با مبلغ بسیار بالای 659 هزار تومان جهت تعویض این فیلتر روبرو شده است. باتوجه به پیگیری صورت گرفته، قیمت این فیلتر در بازار جهانی حدود 3 دلار است.

قیمت قطعات بنز

باتوجه به اینکه فیلتر کابین از قطعات مصرفی خودرو است و در بیشتر خودروها این قطعات معمولاً مقرون به صرفه قیمت است، این مبلغ بسیار عجیب به نظر می رسد. طبق جست وجوهای صورت گرفته در سطح اینترنت، مبلغ این فیلتر بسیار مقرون به صرفه تر از آن چیزی است که قیمت گذاری شده است. این قطعه در خودروهایی با قیمت بین 3 تا 4 میلیارد تومان در بازار، کمتر از نصف قیمت خودرو دیگنیتی است.

آگهی های خرید و فروش دیگنیتی

***

شما می توانید تازهترین اخبار خودرو را در بلاگ مجله خبری بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "قیمت قطعات مصرفی خودرو دیگنیتی گران تر از بنز و بی ام و!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت قطعات مصرفی خودرو دیگنیتی گران تر از بنز و بی ام و!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید