عکس ، ستاره ایرانی فوتبال در راه لالیگا ، مقصد مجذوب کننده در انتظار پدیده دورگه

به گزارش مجله خبری، هافبکی دو ملیتی که مورد توجه والنسیا قرار گرفته درصورت انتقال به این تیم اولین بازیکن ایرانی تاریخ این باشگاه به شمار می رود.

عکس ، ستاره ایرانی فوتبال در راه لالیگا ، مقصد مجذوب کننده در انتظار پدیده دورگه

به گزارش مجله خبری آنلاین، لوکاس اسدی در رادار والنسیا قرار گرفته است. اگر پیشنهاد موردنظر به او برسد و راهی لالیگا گردد، بدون تردید چالشی بزرگ سرمربی تازه کار یونیورساد د شیلی خواهد بود.

این شروع گزارشی است در خصوص هافبک دو ملیتی ایرانی - شیلیایی که یک نام تازه را در سیاهه فوتبالیست های دو رگه ایران مطرح می نماید. بازیکنی 18 ساله و ریزنقش که آرزوهای بزرگی را در سر می پروراند.

وبسایت ال پورتال دپورتیوو ادعا می نماید که باشگاه او برای آزاد کردنش رقم دو میلیون یورو را درخواست نموده که عدد بزرگی محسوب می گردد.

در این گزارش بعلاوه آمده که لوکاس سابقه عضویت در تیم های ملی رده سنی شیلی را دارد و اخیرا مورد تمجید ادواردو بریزو، سرمربی تیم بزرگسالان نیز قرار گرفته و احتمالا در فهرستش حضور خواهد داشت.

اسدی باوجود سن و سال پایین، حضوری نسبتا پررنگ در لیگ برتر شیلی برای تیم یونیورساد دارد اما کوشش می نماید هرچه زودتر راهی لیگ اروپایی نظیر لالیگا یا چمپیونشیپ انگلیس گردد تا مسیر روشن تری در فوتبالش داشته باشد.

این در حالی است که گفته می گردد باشگاه بنفیکا نیز استعدادیاب های خود را برای آنالیز این بازیکن مامور نموده و ممکن است اسدی راهی لیگ پرتغال گردد که در این صورت رقابت او با مهدی طارمی مجذوب کننده خواهد شد.

در صورتی که اسدی در یک بازی رسمی پیراهن تیم ملی شیلی را برتن کند، راه او برای حضور احتمالی در تیم ملی ایران بسته خواهد شد؛ هرچند که همین حالا هم بعید است او به بازی در قاره آسیا تمایل چندانی داشته باشد و احتمالا پروژه های بزرگتری را در فکر دارد که البته شاید در آینده دستخوش تغییر گردد؛ درست مانند شرایط اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، ستاره ایرانی فوتبال در راه لالیگا ، مقصد مجذوب کننده در انتظار پدیده دورگه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، ستاره ایرانی فوتبال در راه لالیگا ، مقصد مجذوب کننده در انتظار پدیده دورگه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید