سامسونگ بزرگترین اسکوربورد دیجیتال جهان را در نیویورک نصب کرد

به گزارش مجله خبری، استادیوم سیتی فیلد که پذیرای اسکوربورد دیجیتال نو سامسونگ است، به عنوان استادیوم خانگی تیم بیس بال نیویورک متس شناخته می گردد. اکنون طرفداران این تیم می توانند مسابقات تیم محبوب خود را با نمایی بهتر در استادیوم دنبال نمایند تا کوچک ترین حرکات اتفاق افتاده در زمین نیز از چشم آن ها دور نماند.

سامسونگ بزرگترین اسکوربورد دیجیتال جهان را در نیویورک نصب کرد

اسکوربورد دیجیتال تازه سامسونگ مساحتی در حدود 1600 متر مربع دارد و ابزار مناسبی برای مصارف تبلیغاتی و جذب اسپانسر است.

شرکت نمایشگر سامسونگ (S-LCD سابق) به تازگی اعلام نموده است که پیروز به نصب بزرگ ترین اسکوربورد دیجیتال در استادیوم سیتی فیلد شهر نیویورک شده است. بعلاوه سامسونگ ادعا دارد که این نمایشگر، بیشترین اندازه روشنایی در نوع خود را هم دارد.

بزرگ ترین اسکوربورد دیجیتال متعلق به کدام تیم است؟

استادیوم سیتی فیلد که پذیرای اسکوربورد دیجیتال تازه سامسونگ است، به عنوان استادیوم خانگی تیم بیس بال نیویورک متس شناخته می گردد. اکنون طرفداران این تیم می توانند مسابقات تیم محبوب خود را با نمایی بهتر در استادیوم دنبال نمایند تا کوچک ترین حرکات اتفاق افتاده در زمین نیز از چشم آن ها دور نماند.

نمایشگر بزرگ سامسونگ از دو پنل LED در جلو و عقب تشکیل شده است که پنل جلویی آن مساحتی در حدود 1600 متر مربع دارد. پنل پشتی نسبتاً کوچک تر است و مساحت آن تنها 640 متر مربع اعلام شده است. بعلاوه مجموع تعداد پیکسل های بکار رفته در این استادیوم به رقم 40 میلیون می رسد و فاصله هر پیکسل در اسکوربرد مذکور هم 10 میلی متر است.

اسکوربرد دیجیتال نصب شده در استادیوم سیتی فیلد نه تن ها می تواند فضای مناسبی را برای ارائه آمار و جزئیات بازی فراهم سازد؛ بلکه امکان پخش صحنه های مسابقه با رزولوشن حیرت انگیز 4K را هم ایجاد می نماید.

البته هدف اصلی از تعبیه چنین نمایشگر بزرگی، مصارف تبلیغاتی است تا فرصت های بیشتری را برای جذب اسپانسر، رقم بزند. پنل پشتی این اسکوربورد برای نمایش تبلیغات یا قسمت هایی از مسابقات به خودرو های درحال عبور از بزرگراه پشت استادیوم در نظر گرفته شده است.

سامسونگ در یک قرارداد دو ساله، تعداد زیادی نمایشگر دیجیتال را در استادیوم سیتی فیلد نصب نموده است تا به یکی از برترین استادیوم های ایالات متحده تبدیل گردد. نصب چندین نمایشگر دیگر از جمله 1300 صفحه نمایش LFD در روز های آینده ادامه خواهد داشت تا هنگام طرفداران در اولین مسابقه، نمای کاملاً متفاوت و جذابی را شاهد باشند.

سامسونگ ادعا دارد که اسکوربرد های دیجیتال تازه، فرصت مناسبی برای نمایش انواع گوناگون محتوا در مکان های عمومی است و می تواند کاربرد های مختلفی داشته باشد.

منبع:دیجیاتو

منبع: فرادید

به "سامسونگ بزرگترین اسکوربورد دیجیتال جهان را در نیویورک نصب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ بزرگترین اسکوربورد دیجیتال جهان را در نیویورک نصب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید