رحمتی: بدشانسی عامل حذف مان بود، در 120 دقیقه یک موقعیت به نساجی ندادیم

به گزارش مجله خبری، سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: اگر در زدن ضربات آخر دقت می کردیم بازی را با 2 یا 3 اختلاف می بردیم.

رحمتی: بدشانسی عامل حذف مان بود، در 120 دقیقه یک موقعیت به نساجی ندادیم

به گزارش گروه ورزشی مجله خبری، سید مهدی رحمتی سرمربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری خاتمه بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل نساجی مازندران صحبت هایی انجام داد که در زیر می خوانید.

*طرفداران امروز 120 دقیقه ما را تشویق کردند، اما شرمسار شدم که نتوانستند مسرور به خانه بروند. 120 دقیقه مالک بازی بودیم و موقعیت ایجاد کردیم. انواع شانس های گلزنی را داشتیم، اما خیلی ساده از موقعیت ها استفاده نکردیم.

*در 90 دقیقه باید بازی را تمام می کردیم. پنالتی هم جزوی از فوتبال است. شاید برای اولین بار در فصل تازه فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. به حریف این برد را تبریک می گویم. محکوم به این هستیم که فردا دوباره سرمان را بالا بگیریم و کوشش کنیم تا در لیگ روند رو به جلوی خودمان را نشان بدهیم. مسرورم که تماشاگران در ورزشگاه فوتبال خوبی را دیدند. اینکه در 120 دقیقه یک موقعیت به حریف ندادیم و انواع موقعیت ها را هم ایجاد کردیم نشان می دهد مستحق کنار رفتن از جام حذفی نبودیم.

*به رئیس صداوسیمای استان مرکزی تبریک می گویم، چون این بازی را با کیفیت خیلی بالایی فیلمبرداری کردند و نمی توانیم تشخیص بدهیم آن صحنه تکرار داشت یا نه! هرطور نگاه کردم نتوانستم تشخیص بدهم. یاری داور نزدیک به صحنه بود. ان شاالله او تصمیم درستی گرفته باشد. در امر داوری دخالت نمی کنم، اما چندباری دستکش دستم نموده ام! فکر می کنم با توجه به شدت ضربه، توپ نبود که حسین پورحمیدی آنقدر جلو آمده باشد و داور بخواهد تکرار بدهد. کاش عجله نمی کرد.

*ولی اگر قانون را اجرا نموده باشد که مسئله ای نیست. بعد از آن پنالتی تمرکزمان از دست رفت. بازیکنان ما امروز خیلی زحمت کشیدند و خیلی خوب بازی کردند. از همان نقاطی که برنامه داشتیم توانستیم به دروازه نساجی برسیم. هیچ موقعیتی هم به حریف ندادیم. بدشانسی باعث شد امروز حذف بشویم.

*با این نظر مخالفم. نیمه دوم هم موقعیت های خیلی خوبی داشتیم. دقیقه 94 محمدزاده توپ را وسط 6قدم گل نکرد. اگر صحنه ای دارید که می تواند ثابت کند که پنالتی نباید تکرار می شده یا تکرارش درست بوده به من نشان بدهید از شما ممنون می شوم.

*بودن هانسل با توجه به نوع بازی نساجی و خط دفاعی آن ها می توانست به ما یاری کند. برنامه ما با زاپاتا این بود که به فضای پشت دفاع حریف برویم. تا زمانی هم که در بازی بود، عملکرد خوبی داشتیم. بعد از ورود خلعتبری هم خوب کار کردیم. هیچ جای ایراد گرفتنی از تیم من نیست. خودم هم نمی دانم از از چه ایراد بگیرم. شاید سهل انگاری در زدن ضربات آخر باشد. شاید اگر در زدن ضربات آخر دقت می کردیم بازی را با 2 یا 3 اختلاف می بردیم.

*در ضربات پنالتی دروازه بان و زننده ضربه است که تصمیم می گیرد. شما نمی توانید هیچ دخل و تصرفی داشته باشید. وقتی بازیکن ضربه را می زند و دروازه بان واکنش نشان می دهد، صدم ثانیه است. شاید کمتر هم باشد. زمانی هست که دروازه بان تصمیم می گیرد قبل از زدن ضربه به سمت راست شیرجه برود، اما دست شما نیست. پورحمیدی هم 2 پنالتی را گرفته اگر از بیرون با او صحبت شده، درست به او گفته اند. اگر یکی را به اشتباه تکرار داده اند ما مقصر نیستیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رحمتی: بدشانسی عامل حذف مان بود، در 120 دقیقه یک موقعیت به نساجی ندادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمتی: بدشانسی عامل حذف مان بود، در 120 دقیقه یک موقعیت به نساجی ندادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید