داوران حریف استقلال نمی شوند، آبی پوشان بازیکنان بهتری هستند

به گزارش مجله خبری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: داوران حریف قدرت آبی پوشان نمی شوند.

داوران حریف استقلال نمی شوند، آبی پوشان بازیکنان بهتری هستند

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی مجله خبری درباره بازی این تیم برابر تیم نساجی مازندران در سوپرجام اظهار کرد: سوپرجام یکی از جام های معتبر محسوب می گردد. تیم استقلال می تواند این جام را به ویترین افتخارات خود اضافه کند. با وجود اینکه تک بازی است، اما حاشیه هایی هم این بازی دارد. آبی پوشان باید مراقب باشند که دچار غرور نشوند و نساجی را دستکم نگیرند تا بتوانند برنده این ملاقات شوند.

او ادامه داد: تیم استقلال از همه لحاظ یک سرو گردن بالاتر از تیم نساجی است و به راحتی می تواند حریف خود را شکست بدهد و با گرفتن یک جام ویترین افتخارات خود را تکمیل کند.

نوری درباره شرایط نامناسب ورزشگاه باهنر کرمان برای برگزاری بازی سوپرجام گفت: من نمی دانم چرا مسئولان برگزاری مسابقات، ورزشگاه آزادی را برای این بازی انتخاب نکردند چرا که این ورزشگاه برترین محل برای انجام این بازی بود. برخی ها پشت صندلی ریاست می نشینند، اما تصمیمات درستی نمی گیرند. علاوه بر اینکه زمین باهنر کرمان خوب نیست، شرایط اسکان مناسب هم برای هر 2 تیم مهیا نکردند و این موضوع برای فوتبال کشورمان بد است.

پیشکسوت استقلال گفت: بازی سوپرجام فینال گونه است. هر تیمی غیر از نساجی هم می تواند برای استقلال دردسر ساز گردد، اما آبی پوشان از همه لحاظ روی کاغذ نسبت به حریف خود بالاتر هستند. آن ها با یک بازی روان و تاکتیکی می توانند برنده سوپرجام شوند. بعلاوه استقلال نفرات بهتری دارد و همه چیز برای بردن این تیم در این بازی آماده است.

او درباره برد های مالی استقلال اعلام کرد: یک میزان استقلال در امر گلزنی مشکل دارد و از موقعیت های گلزنی استفاده نمی نماید. البته برترین نفرات را در اختیار داریم، اما بدشانس هستیم و اگر بازیکنان یک میزان دقت نمایند در آن صورت موقعیت ها را تبدیل به گل می نمایند.

نوری درباره عملکرد داوران اظهار کرد: واقعا باعث تاسف است، کمیته داوران برای بازی ها از داوران بی تجربه استفاده می نماید و به ضرر استقلال سوت می زنند. معلوم نیست پشت قضیه چیست و شیطنت صورت می گیرد، اما استقلال قدرتمند است و داوران هم حریفش نمی شوند. به نظرم کمیته داوران باید تغییر و تحولاتی ایجاد کند و از داوران با تجربه در بازی ها استفاده کند.

پیشکسوت استقلال درباره تعطیلات لیگ برتر فوتبال به نفع استقلال است یا نه؟ گفت: به هر حال جام جهانی بر هر چیزی اولویت دارد. ساپینتو در تعطیلات لیگ برتر فوتبال فرصت دارد تا تفکراتش را در تیمش پیاده نموده و بعد از جام جهانی مشکل گلزنی استقلال را حل نماید. علاوه بر این، ما احتیاج به یک هافبک بازی ساز داریم که برای مهاجمان موقعیت گلزنی خلق گردد.

مجله خبری ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "داوران حریف استقلال نمی شوند، آبی پوشان بازیکنان بهتری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوران حریف استقلال نمی شوند، آبی پوشان بازیکنان بهتری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید