حذف رونالدو از جمع 3 بازیکن برتر جهان از سوی هافبک سیتی

به گزارش مجله خبری، ایلکای گوندوغان از لیونل مسی، کوین دی بروین و کیلیان امباپه به عنوان سه بازیکن برتر دنیا فوتبال یاد نموده و کریستیانو رونالدو را در این جمع قرار نداد.

حذف رونالدو از جمع 3 بازیکن برتر جهان از سوی هافبک سیتی

به گزارش گروه ورزشی مجله خبری، کاپیتان بارسلونا تا به حال 6 بار پیروز به فتح توپ طلا شده و آخرین بار سال گذشته بود که با اختلاف بسیار کم نسبت به ویرجیل فن دایک در رده اول بهترین بازیکنان جهان نهاده شد. مسی و رونالدو سال ها این رقابت ها را ادامه داده بودند و حالا فوق ستاره پرتغالی یک توپ طلا کمتر از رقیب خود دارد. این بازیکن در فصل جاری 21 گل در 22 بازی بری یوونتوس در سری آ. به ثمر رسانده و در حال یاری به تیم مائوریتزیو ساری برای کسب نهمین قهرمانی پیاپی رقابت های ایتالیاست. علیرغم درخشش ادامه دار کریستیانو رونالدو در رقابت های فصل جاری، گوندوغان معتقد است که این بازیکن 35 ساله دیگر در جمع برترین بازیکنان جهان نیست.

بازیکن تیم ملی آلمان باور دارد که لیونل مسی همچنان بالاترین حد استاندارد های جهانی را دارد و کوین دی بروین که باو هم تیمی است و امباپه را به عنوان بهترین ها می داند. او در صفحه رسمی توییتر خود در پاسخ به سوال یکی از دنبال کنندگانش اسامی این نفرات را منتشر کرد تا توجه بسیاری را جلب نموده باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حذف رونالدو از جمع 3 بازیکن برتر جهان از سوی هافبک سیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف رونالدو از جمع 3 بازیکن برتر جهان از سوی هافبک سیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید