تصاویر ، جدیدترین حریف علی اکبری رونمایی شد ، فایتر ایرانی مقابل مبارز کانادایی در قفس MMA

به گزارش مجله خبری، جدال بدون دغدغه امیرعلی اکبری فایتر کشورمان با نماینده کشور کانادا 24 تیرماه امسال در بانکوک برگزار خواهد شد.

تصاویر ، جدیدترین حریف علی اکبری رونمایی شد ، فایتر ایرانی مقابل مبارز کانادایی در قفس MMA

به گزارش مجله خبری آنلاین، سازمان چمپیون شیپ در جدیدترین خبر خود، زمان مبارزات این سازمان را در حالی اعلام نموده است که روز 14 جولای (24تیرماه) امیر علی اکبری مبارزه کشورمان در چارچوب مسابقات MMA برابر داستین جیسون قهرمان کانادایی در استادیوم نمادین بوکس لامپینی شهر بانکوک(کشور تایلند) مبارزه خواهد نمود.

امیر علی رکورد 12 پیروزی و 3 شکست را در کارنامه خود دارد و برای رسیدن به قهرمانی باید این مبارزه کانادایی را شکست دهد.

داستین جیسونکانادایی اهل استان بیرتیش کولومبیا است. این مبارز 27 ساله با قد 182 و وزن 108 کیلوگرم پیروز شده تا کنون 7 پیروزی بدست بیاورد و تنها یک شکست در این سازمان را تجربه نموده است.

او یک فایتر بسیار معمولی است که تقریبا به صورت آماتور در رشته های رزمی فعالیت نموده و در کارنامه وی هیچ فعالیت حرفه ای در ورزش های رزمی، کشتی و… دیده نمی گردد و به همین علت با فیلم مبارزاتی که از این فایتر وجود دارد، علی اکبری فایتر ایرانی به راحتی قادر به شکست این مبارز کانادایی است.

مسابقات پیشین داستین جیسون به مقدار ای آسان بوده که اگر وی بتواند برنده ملاقات مقابل امیر علی اکبری گردد، در واقع یکی از بزرگترین پیروزی های خود را در این سازمان حرفه ای رقم زده است، چرا که او تا پیش از این با حریفان چندان مطرحی روبه رو نشده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، جدیدترین حریف علی اکبری رونمایی شد ، فایتر ایرانی مقابل مبارز کانادایی در قفس MMA" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، جدیدترین حریف علی اکبری رونمایی شد ، فایتر ایرانی مقابل مبارز کانادایی در قفس MMA"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید