ببینید ، گریه های گزارشگر آرژانتینی در لحظه ای که تمام مردم کشورش به هوا پریدند

به گزارش مجله خبری، واکنش گزارشگر آرژانتینی در لحظه قهرمانی کشورش در جام جهانی 2022 قطر خبرساز شد.

ببینید ، گریه های گزارشگر آرژانتینی در لحظه ای که تمام مردم کشورش به هوا پریدند

به گزارش مجله خبری آنلاین، تیم ملی آرژانتین خاتمه پس از 36 سال قهرمان جام دنیای شد تا شب گذشته در قطر به یک شب به یادماندنی برای آرژانتینی ها تبیدل گردد.

حریف آرژانتین در ملاقات فینال جام دنیای 2022 تیم قدرتمند فرانسه بود که از شروع رقابت ها یکی از مدعیان اصلی فتح جام محسوب می شد اما آلبی سلسته با درخشش کاپیتان فرازمینی خود لیونل مسی و بعلاوه عملکرد استثنایی امیلیانو مارتینز در ضربات پنالتی مقابل خروس درنهایت قهرمان دنیا شد.

اما نتیجه بازی فینال در وقت های قانونی و دو نیمه 15 دقیقه به شکل عجیبی با تساوی به خاتمه رسید. آرژانتینی ها در نیمه نخست با دو گل مسی و دی ماریا از فرانسه پیش افتادند اما در نیمه دوم درحالیکه تنها 10دقیقه به خاتمه بازی به جای مانده بود امباپه اختلاف را با یاران مسی به یک گل رساند تا 10 دقیقه خاتمهی با اوج حساسیت برسد و اتفاقا فرانسه باز هم با درخشش ام باپه و گل دوم این بازیکن به بازی برگشت و همه چیز در میان بهت آرژانتینی ها که خود را آماده جشن قهرمانی نموده بودند به تساوی کشیده شد. در ادامه هم که تیم ملی آرژانتین در نیمه دوم وقت اضافه به گل سوم رسید و یکبار دیگر آرژانتینی ها به پیروزی بزرگ نزدیک شدند اما گلزنی ام باپه باز هم مانع جشن مسی و یارنش شد تا اینکه کار به ضربات پنالتی کشید و آرژانتین پیروز به شکست فرانسه شد.

هیجان این فینال انقدر بالا بود که حتی فیفا و ستاره های فوتبال از این جام دنیای به عنوان برترین جام دنیای تاریخ یاد کردند و در کلیپی که از گزارشگر آرژانتینی فینال منتشر شده می توان اوج استرس، هیجان و حماسه بزرگ در فینالی شگفت انگیز را کاملا احساس کرد.

گزارشگری که پس از قهرمانی آرژانتین کنترلش را از دست می دهد و جمله آرژانتین قهرمان شد را انقدر تکرار می نماید که اشک هایش جاری می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، گریه های گزارشگر آرژانتینی در لحظه ای که تمام مردم کشورش به هوا پریدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، گریه های گزارشگر آرژانتینی در لحظه ای که تمام مردم کشورش به هوا پریدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید