بازی Thank Goodness Youre Here معرفی گردید؛ یک بازی مستقل خلاقانه

به گزارش مجله خبری، در رویداد افتتاحیه گیمزکام 2023 (Gamescom 2023: Opening Night Live) که به وسیله جف کیلی برگزار گردید، تریلرهای جدیدی از برخی از بزرگ ترین شرکت های صنعت بازی های ویدئویی منتشر شد. در میان هیاهوی بازی های شرکت های بزرگ، اثر کوچک و خلاقانه ای به نام خداروشکر که اومدی ! ( Thank Goodness Youre Here!) ما را شگفت زده کرد و حداقل برای یکی از خوشایندترین تریلرهای کل مراسم بود.

بازی Thank Goodness Youre Here معرفی گردید؛ یک بازی مستقل خلاقانه

شرکت Panic و استودیو بازی سازی Coal Supper در جریان این رویداد از بازی ماجراجویی کمدی Thank Goodness Youre Here! رونمایی کردند. این بازی برای پلتفرم های پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم و اپیک گیمز استور) معرفی شده است. استودیو مستقل Coal Supper که این بازی را توسعه داده است، تشکیل شده از یک تیم دو نفره از دوستان قدیمی به نام های ویل تاد (Will Todd) و جیمز کاربات (James Carbutt) است. به نظر می رسد این بازی یک ادای احترام فوق العاده سورئال به شهر شمالی زادگاه آن هاست.

استودیو Coal Supper در سال 2019 میلادی بازی رایگان The Good Time Garden را در استیم منتشر کرد و سپس به سراغ شرکت Panic رفت تا ایده و طرح بازی دوم خود را به آن ها ارائه بدهد. در بیانیه ای که خالقان این بازی منتشر نموده اند، بیان شده است: ما با اولین بازی خود تا جایی که بودجه و وقتمان اجازه می داد، در پی حس خود رفتیم، بنابراین فرصت فوق العاده ای بود که برای پروژه دوم با حضور Panic پشت سرمان از این چالش سخت رد شویم و ما هیجان زده هستیم که آنچه را که در اعماق آن یافته ایم، به دنیا نشان دهیم.

نیک استاتر، مدیر نشر شرکت Panic، اضافه می نماید: استودیو Coal Supper چند سال پیش به ایمیل زد و ما به ندرت بوده که فوراً تحت تأثیر یک طرح قرار بگیریم. برای اینکه مطمئن شویم، بازی قبلی آن ها یعنی The Good Time Garden را انجام دادیم و به سرعت طرح آن ها را تأیید کردیم و خواستیم ببینیم که این دو نابغه بی رحم با پشتیبانی که دریافت می نمایند، اولین بازی کنسولی تمام عیار خود را چه خواهند کرد و ما اکنون با هیجان لذت می بریم تا آن را با دنیا به اشتراک بگذاریم.

شرکت Panic، ناشر بازی، در توضیحات خود درباره این اثر نوشته است:

نمایش بازی نشانگر یک کارگردانی هنری بسیار مجذوب کننده و جسورانه است که به نظر می رسد یکی از نکات منحصر به فرد آن است. بعلاوه انیمیشن های دستی هم زیبایی خاص خودشان را دارند. طبق توضیحات ارائه شده، داستان اصلی الهام گرفته از افسانه های محلی منطقه یورک شایر (Yorkshire) است. با توجه به تریلر، بازی از جنبه های کمدی هم ظاهراً استفاده زیادی انجام داده است. شما می توانید تریلر و تصاویر این بازی مستقل خلاقانه را در پایین مشاهده کنید.

بازی Thank Goodness Youre Here! در سال 2014 برای سوییچ، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Thank Goodness Youre Here معرفی گردید؛ یک بازی مستقل خلاقانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Thank Goodness Youre Here معرفی گردید؛ یک بازی مستقل خلاقانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید