ادعای حیرت انگیز میرسلیم: پرویز پرستویی را نمی شناسم

به گزارش مجله خبری، در هفته گذشته مصاحبه مصطفی میرسلیم با شبکه اینترنتی دانشگاه تهران بسیار مورد توجه نهاده شد، در آخر های این مصاحبه یک ساعت و چهل و دو دقیقه ای اتفاقی دیگر اتفاق افتاده که می توان گفت هولناک است. مصطفی میرسلیم که از سال 1372 تا سال 1376 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است ادعا می نماید که پرویز پرستویی را نمی شناسد! این در حالی است که در زمان وزارت او پرستویی در فیلم های مهمی همانند آژانس شیشه ای و لیلی با من است ایفای نقش نموده بود.

ادعای حیرت انگیز میرسلیم: پرویز پرستویی را نمی شناسم

پرستویی در سال 1362 اولین فعالیت خود را در سینما با دیار عاشقان شروع کرد و در همان ابتدا مورد تحسین قرار گرفته و پیروز به دریافت سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. وی در سال 1366 در فیلم شکار با خسرو شکیبایی هم بازی شد. بازی او در آدم برفی (1373) و لیلی با من است (1374) در نقش های متفاوت، باعث معروفیت بیشتر وی شد و نیز برای ایفای نقش صادق مشکینی دیپلم افتخار جشنواره فجر را به دست آورد.

نقطه اوج پرستویی در سال 1376 برای بازی در فیلم آژانس شیشه ای در نقش حاج کاظم بود. وی برای بازی در این نقش سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر و دیپلم افتخار برترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم یوگسلاوی را در سال 2000 م. به دست آورد. پرویز پرستویی بعلاوه بازیگر سریال امام علی (ع) هم بود که ساختش در سال 75 به خاتمه رسید.

منبع: فرارو

به "ادعای حیرت انگیز میرسلیم: پرویز پرستویی را نمی شناسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای حیرت انگیز میرسلیم: پرویز پرستویی را نمی شناسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید