10 ست سیاه و سفید مجذوب کننده و کاربردی برای خانم ها و آقایان

به گزارش مجله خبری، یکی از ساده ترین ترکیب های رنگی برای ست کردن در استایل های مختلف ترکیب رنگی سیاه و سفید است؛ ترکیبی هماهنگ که می تواند در عین سادگی بسیار شیک و چشم نواز باشد. اگر به مراسم خاصی دعوتید و نمی دانید چه بپوشید، یکی از ساده ترین انتخاب های برایتان استایل سیاه و سفید است. در این مطلب پس از معرفی استایل سیاه و سفید، ده ست مجذوب کننده مردانه و زنانه برای استایل سیاه و سفید رابرایتان معرفی خواهیم کرد.

10 ست سیاه و سفید مجذوب کننده و کاربردی برای خانم ها و آقایان

استایل سیاه و سفید

مهم نیست در پی ظاهری پر زرق و برق باشید یا استایلی مینیمال، با ترکیب سفید و مشکی رسیدن به هر استایلی ممکن است. از طرفی برای ساختن یک استایل سفید و مشکی لازم نیست استایلیست باشید یا اصول رنگ ها را بدانید. همین علت باعث شده تا این استایل مورد علاقه تمام اقشار قرار بگیرد.

کافی است اجزای استایل و جزئیات آن را به درستی انتخاب کنید. از مراسم های کاملا رسمی گرفته تا موقعیتی مانند یک دورهمی محبت آمیز، با پوشیدن این رنگ ها مطمئن باشید با موقعیت کاملا هماهنگید.

رنگ سفید نمایانگر خلوص، تمیزی و کمال است و رنگ سیاه قدرت، ظرافت و رمز و راز را می رساند. به کار بردن این دو رنگ علاوه بر تکمیل یکدیگر، مجموع تمام خصوصیات گفته شده را به استایل اضافه می نماید.

سفید و سیاه هم مانند دیگر رنگ ها تناژهای مختلفی دارند که به کار بردن این تناژهای رنگی در کنار یکدیگر استایل را مجذوب نماینده تر می نماید. از سفید درخشان گرفته تا سفید مرواریدی، سفید شیری، سفید عاجی، سفید یخی و سفید بژ تنالیته های مختلف رنگ سفید هستند که می توانید آن ها را به خوبی با یکدیگر در آیتم های هر استایل ست کنید. رنگ مشکی را هم می توان در تنالیته های مختلفی مانند ذغالی، مشکی پررنگ یا پرکلاغی و مشکی طبیعی و… طبقه بندی کرد.

در استایل سیاه و سفید علاوه بر ترکیب تناژ های مختلف سیاه و سفید با یکدیگر آیتم های طرح دار هم بسیار می تواند استایل تان را مجذوب نماینده تر کند. فقط به خاطر داشته باشید که در ترکیب آیتم های ساده و طرح دار با یکدیگر باید حتما تعادل را رعایت کنید تا استایل تان بیش از شلوغ نگردد.

5 ست مجذوب نماینده زنانه برای استایل سیاه و سفید

در این بخش از مطلب 5 ست مجذوب نماینده با آیتم های سیاه و سفید را برایتان ارائه می کنیم. سعی نموده ایم در استایل های مختلف از مینیمال گرفته تا کژوال و رسمی و یا اسپرت یک نمونه ست به شما ارائه کنیم.

  • 6 آیتم ترند استایل زمستان 2022 برای خانم ها (برگرفته از کالکشن طراحان مشهور)

ست سیاه و سفید مجذوب نماینده برای استایل کژوال بهاره

برای این ست یک مانتوی سیاه و سفید از برند السانا را انتخاب نموده ایم که حالتی لمه دارد و به زیبایی روی تن می نشیند. برای شلوار یک شلوار جین مشکی ذغالی از برند سرژه پیشنهاد می گردد. با توجه به این که مانتوی مورد نظر حالت پانچو و گشاد دارد انتخاب شلوار جین جذب این استایل مجذوب نماینده را متعادل تر می نماید. برای کفش یک نیم بوت بسیار شیک از برند شیفر به رنگ مشکی را انتخاب نموده ایم. در این ست مجذوب نماینده به غیر از کفش مشکی، کفش سفید هم می تواند انتخاب مجذوب نمایندهی باشد. در آخر یک کیف دو رنگ سفید و مشکی از برند پاریس هیلتون تکمیل نماینده ست ماست. همانطور که در بخش قبل به آن اشاره کردیم آیتم های طرح دار در استایل سیاه و سفید باعث مجذوب نماینده تر شدن ست می شوند. بنابراین یک آیتم شال طرح دار از برند پاریس هیلتون را انتخاب نموده ایم تا با طرح مجذوب نماینده سیاه و سفیدش ست انتخابی مان را متعادل تر کند.

در پایان برای مجذوب نماینده تر شدن ست می توانید از زیورآلات سیاه یا سفید بهره ببرید؛ که انتخاب ما برای این ست دوست داشتنی یک گردنبند بلند سنگی از برند مانچو است.

ست سیاه و سفید شیک و رسمی زمستانی

در این ست شیک و رسمی سیاه و سفید انتخاب اول ما یک پالتوی فوتر چهارخانه مشکی و سفید از برند اسماراست. از آنجایی که آیتم اصلی ما در این ست طرح دار است باقی آیتم ها را ساده انتخاب می کنیم تا یک ست متعادل و بسیار شیک داشته باشیم. یک کیف چرمی به رنگ سفید شیری از برند دیوید جونز، یک شال سفید نخی ساده از برند دونابل، یک شلوار ویسکوز رسمی از برند بادی اسپینر و یک بوت بسیار شیک چرمی از برند گابور این ست بی نظیر را تکمیل می نمایند.

در نهایت اکسسوری هایی که برای این ست دوست داشتنی انتخاب نموده ایم یک نیم ست استیل سفید و مشکی از برند اقلیمه و یک جفت دستکش چرمی هستند که مجذوب نمایندهیت بیشتری به این ست مجذوب نماینده سیاه و سفی می بخشند.

استایل اسپرت سیاه و سفید زنانه

پافرها یکی از مجذوب نماینده ترین آیتم ها برای استایل زمستانی و پاییزی هستند. انتخاب اصلی ما در این ست اسپورت مجذوب نماینده زنانه یک پافر مشکی از برند السانا است که با یک شلوار جین اسلش ذغالی از برند آر ان اس ست می گردد. زیر این پافر می توانید یک پلیور راه راه بافت از برند نیزل را بپوشید. انتخاب ما برای این ست بی نظیر یک کتانی سفید است و یکی از کلاسیک ترین و زیباترین کفش های کتانی سفید را انتخاب نموده ایم: کتانی سفید کلاسیک ریباک.

دیگر آیتم طرح داری که به این ست اسپرت اضافه می کنیم یک شال طرح دار و زیبا از برند دونابل است و یک کیف کوله پشتی سفید رنگ از برند برتونیکس هم ست مجذوب نماینده را تکمیل می نماید. برای این استایل سیاه و سفید اسپرت از انواع زیورآلات اسپرت نقره، طلای سفید و یا استیل سفید می توانید بهره ببرید که انتخاب ما یک ست اسپرت و مینیمال استیل از برند اقلیمه است.

استایل سیاه و سفید کژوال برای روزهای بارانی بهار و زمستان

بارانی ها هم یکی از پرکاربردترین آیتم های مردانه و زنانه هستند که در پاییز، روزهای آخر زمستان و ابتدای بهار بسیار کاربردی اند. در این ست مجذوب نماینده کژوال یک بارانی بلند به رنگ سفید بژ را از برند سرژه انتخاب نموده ایم که با یک مانتوی فون سوییت مجذوب نماینده مشکی از برند درس ایگو و یک جفت بوت چرمی زیبا از برند گابور ست می گردد. ترکیب بارانی، دامن و بوت یک ترکیب بسیار کلاسیک و دوست داشتنی زنانه برای فصل های بارانی است.

یک کیف رودوشی سفید چرمی و ساده سیاه و سفید از برند دیوید جونز و یک شال زیبای طرح دار از برند زیبو این ست کژوال دوست داشتنی را تکمیل می نماید. یکی دیگر از انواع زیورآلات که برای استایل سیاه و سفید بسیار مجذوب نماینده و مناسب است ست های مرواریدی هستند. برای این ست کژوال یک نیم ست مرواریدی از برند کوییک انتخاب می کنیم که مجذوب نمایندهیت ویژه ای به این ست کژوال و کلاسیک می دهد.

یک ست سیاه و سفید مینیمال و شیک زنانه برای میهمانی ها و مراسم

استایل سیاه و سفید یکی از برترین و ساده ترین انتخاب ها برای مناسبت هایی همانند میهمانی، دور همی و مجالس است. برای این ست مجلسی و مجذوب نماینده یک شومیز راه راه سیاه و سفید کرپ حریر از برند برنس انتخاب نموده ایم که با یک دامن راسته مشکی و ساده و یک کمربند چرمی مشکی مجذوب نماینده از برند کالینز ست می گردد. آیتم هایی که در این ست انتخاب شده اند جزو آیتم های مینیمال و شیک هستند بنابراین برای تکمیل این ست به سراغ یک جفت کفش پامپ کلاسیک پاشنه دار از برند شیفر می رویم.

کفش را به رنگ مشکی انتخاب نموده ایم بنابراین برای این که تعادل و مجذوب نمایندهیت بیشتری در ست داشته باشیم کیف را به رنگ سفید انتخاب می کنیم؛ یک کیف سفید مجلسی و شیک از برند پاریس هیلتون انتخاب ما برای این ست مینیمال و مجذوب نماینده سیاه و سفید است. در نهایت همانطور که پیش تر گفته شد زیورآلات مرواریدی یکی از برترین انتخاب ها برای استایل سیاه و سفید هستند. بنابراین یک ست مرواریدی از برند مانچو برای تکمیل این استایل سیاه و سفید مجذوب نماینده و شیک زنانه انتخاب نموده ایم.

  • راهنمای کامل لباس پوشیدن به سبک استایل مینیمال

5 ست مجذوب نماینده مردانه برای استایل سیاه و سفید

در این بخش از مطلب 5 ست مجذوب نماینده مردانه با آیتم های سیاه و سفید را برایتان ارائه می کنیم. کوشش مان برا این بوده که در استایل های مختلف از مینیمال گرفته تا کژوال و رسمی و یا اسپرت یک نمونه ست سیاه و سفید به شما ارائه کنیم.

استایل شیک و رسمی زمستانه سیاه و سفید

انتخاب اول مان برای این ست رسمی و بسیار شیک یک پالتوی پشمی به رنگ مشکی از برند ایکات است. برای شلوار یک شلوار رسمی سیاه رنگ از همین برند را انتخاب نموده ایم که با یک پیراهن سفید پنبه ای از برند برندس و یک جلیقه شیک مشکی از برند مانگو ست می گردد. برای کفش یک نیم بوت چرمی بسیار شیک از برند لرد انتخاب ماست.

در استایل های رسمی مردانه اکسسوری ها اهمیت زیادی دارند و می توانند استایل را چند برابر مجذوب نماینده تر نمایند. انتخاب های ما برای اکسسوری های این استایل شیک یک کروات طرح دار سیاه و سفید از برند ال سی وایکیکی، یک جفت دستکش چرمی از برند لیورجی و یک ست کیف و جاسویچی چرمی و بسیار شیک مشکی از برند چرم آراست.

استایل سیاه و سفید کاربردی و راحت برای اداره و محل کار

در فصل های سرد سال یکی از مجذوب نماینده ترین ایده ها برای استایل مردانه لایه لایه پوشیدن آیتم هاست. استایل های سه لایه در فصل پاییز و زمستان و اوایل بهار بسیار کاربردی و شیک اند؛ چرا که علاوه بر مجذوب نمایندهیت استایلتان می توانید آیتم هایتان را در صورت گرم تر شدن هوا درآورید. در این بخش یک ست سیاه و سفید مجذوب نماینده و شیک رسمی مناسب برای محل کار و موقعیت های اداری را برایتان ارائه نموده ایم.

یک کت تک مردانه به رنگ ذغالی از برند جی تی هوگرو، یک پلیور چهارخانه نخ پنبه راحت و مجذوب نماینده از برند آروما و یک پیراهن سفید نخی از برند سیدونا این ست مجذوب نماینده سه لایه را تشکیل می دهند. در ادامه یک نیم بوت چرمی مشکی از برند لرد و یک شلوار جین مردانه به رنگ ذغالی از برند آلفونسی این ست کاربردی را تکمیل می نمایند.

اکسسوری هایی که برای این ست دوست داشتنی رسمی انتخاب نموده ایم، یک شال گردن بافت خاکستری از برند میرافشن و یک کیف دستی اداری مشکی از برند چرم ما هستند.

استایل کژوال خاص و جوان پسند با آیتم های سیاه و سفید

در این بخش از مطلب به سراغ یک ست کژوال و جوان پسند بسیار خاص و مجذوب نماینده می رویم. همان طور که پیش تر گفته شد آیتم های طرح دار می توانند استایل های سیاه و سفید را مجذوب نماینده تر و هیجان انگیز تر نمایند؛ بنابراین انتخاب ما برای این ست یک پلیور بافت طرح دار و سیاه و سفید از برند سیدونا است. انتخاب دیگرمان برای این ست یک کت چرمی اسپرت و بسیار مجذوب نماینده از برند شیفر است. کت های چرم اسپورت برای پاییز، زمستان و ابتدای بهار بسیار کاربردی اند و جلوه بسیار چشم نواز و دوست داشتنی هم به استایل می دهند.

این ست مجذوب نماینده و جوان پسند سیاه و سفید با یک بوت چرمی اسپرت مشکی از برند شیفر و یک شلوار جین مشکی از برند کیکی رایکی ست می گردد. اکسسوری های این ست خاص هم شامل یک کلاه کپ چرمی از برند لانکا و یک عینک آفتابی ویفری از برند پلیس می گردد که جلوه فوق العاده ای به این ست کژوال می بخشند.

ست سیاه و سفید و اسپرت با ترکیبی خیره نماینده

جلیقه های پافر هم برای مردان و هم برای زنان جوان جزو ترند ترین و پرطرفدار ترین آیتم ها هستند. این آیتم های کاربردی را در فصل های پاییز، زمستان و اوایل بهار می توانید با آیتم هایی مانند پلیورها و هودی های رنگارنگ ست کنید و از استایل مجذوب نمایندهتان لذت ببرید.

برای ست اسپورت مد نظرمان یک جلیقه پافر مشکی از برند کیکی رایکی را انتخاب نموده ایم که با یک سویشرت مجذوب نماینده سفید رنگ و طرح دار از برند کیکی رایکی ست می گردد. پافری که در این ست انتخاب نموده ایم کلاه دار است بنابراین برای زیر آن از یک سویشرت بدون کلاه انتخاب می کنیم. اگر پافرتان کلاه ندارد می توانید زیرش یک هودی ست کنید تا استایل مجذوب نماینده تری داشته باشید.

یک شلوار کتان شش جیب کتان از برند ان سی نو این ست مجذوب نماینده را تکمیل می نمایند. و اما مجذوب نماینده ترین بخش این استایل سیاه و سفید اسپرت ست کوله پشتی و کتانی نایک است که با رنگ های سیاه و سفید و لوگو های نایک در رنگ های متضاد بسیار مجذوب نمایندهند و ترکیب خیره نماینده ای با دیگر آیتم های این ست مجذوب نماینده می سازند. در پایان یک عینک آفتابی پورش دیزاین با فریم سفید و یک کلاه کپ مشکی و سفید از برند مکرون جلوه بسیار مجذوب نماینده تری به این ست اسپرت می بخشند.

  • راهنمای کامل استایل با پافر مخصوص خانم ها و آقایان

استایل کژوال اسپرت سیاه و سفید؛ کاربردی و مجذوب نماینده

برای ست آخر یک کاپشن اسپرت پافر مشکی از برند پاتن جامه را انتخاب نموده ایم که با یک سویشرت راه راه مشکی و سفید از برند زی سا ست می گردد. همان طور که پیش تر چند بار به آن اشاره شد آیتم های طرح دار استایل سیاه و سفید را از حالت یکنواخت خارج می نمایند و جلوه مجذوب نماینده تری به آن می دهند. دیگر انتخاب ما برای این ست کژوال یک شلوار کتان به رنگ سفید بژ از برند پاتن جامه و یک جفت نیم بوت مردانه اسپورت سیاه و سفید از برند اسپورت من ست می گردد.

به عنوان اکسسوری هم یک کلاه بافتنی سیاه و سفید طرح دار از برند اسپیور انتخاب شده تا ست انتخابی مان مجذوب نماینده تر و کاربردی تر باشد.

سخن آخر

در این مطلب کوشش کردیم ضمن معرفی استایل سیاه و سفید چند ست کاربردی و مجذوب نماینده هم برای این استایل به شما معرفی کنیم. حتی اگر بخواهید از آیتم هایی متفاوت با آیتم های انتخاب شده در این مطلب برای ست هایتان بهره ببرید با الهام از ایده هایی که در این ده ست منتخب ارائه شده می توانید ست های بسیار مجذوب نمایندهی برای خودتان بسازید.

در این ست های انتخابی سعی کردیم از اکسسوری های سیاه و سفید استفاده کنیم چرا که راحت تر می توانند در استایل سیاه و سفید ست شوند؛ اما اگر شما بخواهید کمی جسورانه تر عمل کنید می توانید از یک یا دو آیتم بولد مانند قرمز، صورتی یا زرد بهره ببرید تا استایل هیجان انگیز تر و جسورانه تری داشته باشید.

منبع: دیجی استایل

به "10 ست سیاه و سفید مجذوب کننده و کاربردی برای خانم ها و آقایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ست سیاه و سفید مجذوب کننده و کاربردی برای خانم ها و آقایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید