چرا پلتفرم های مشهور شبکه خانگی در این نمایشگاه غایب بودند؟ ، هر کس نیامده خودش را محروم نموده

به گزارش مجله خبری، قائم مقام ساترا درباره غیبت نمایندگان شبکه نمایش خانگی (نماوا، فیلیمو و فیلم نت) در نمایشگاه رصتا گفت: هر کسی که در این نمایشگاه حضور ندارد از فرصتی که به وسیله رسانه ملی برایش فراهم شده خودش را محروم نموده است.

چرا پلتفرم های مشهور شبکه خانگی در این نمایشگاه غایب بودند؟ ، هر کس نیامده خودش را محروم نموده

به گزارش مجله خبری، محسن قائمی نسب در حاشیه نمایشگاه رصتا درباره عدم حضور نماوا، فیلیمو و فیلم نت شرح داد: مجوز گیرندگان ما 370 پلتفرم هستند که الان حدود صد موردشان در این نمایشگاه شرکت کردند. یکی دو موردی که نیامدند مهم نیست. هر کسی که نیامده از فرصتی که به وسیله رسانه ملی برایش فراهم شده خودش را محروم نموده است. نمایشگاه کار خودش را نموده و با استقبال روبرو شده است. ما در این نمایشگاه هیچ ممنوعیتی نداریم. تمام کسانی که مجوز داشتند می توانستند بیایند.

وی اضافه نمود: مردم ما باید بدانند ما فقط یکی دو تا سکوی نمایش و وی ادی (vod) نداریم و تعدادشان زیاد است. این سکوها تنوع دارند و مردم با دانستن این موضوع می توانند قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند. یکی از اهداف این نمایشگاه این است که بخش های ناشناخته را بشناساند. آنها که نیامدند جزو پلتفرم های فعال هستند. دیگران هم فعال هستند. ما باید به همه یاری کنیم. باید به شرکت های نوپا و تازه کار یاری کنیم تا ظرفیت ها و استعدادهای خودشان را بروز و در این عرصه عرض اندام نمایند.

ما در پی رقابتی کردن این عرصه و برطرف انحصار هستیم و برای برپایی نمایشگاه به صورت عمومی از همه دعوت کردیم قائم مقام ساترا تاکید نمود: در این نمایشگاه کسانی که درباره بچه ها دغدغه دارند می توانند سکوهای مربوط را انتخاب نمایند. برای کسانی هم که به فوتبال، کشاورزی، روستا و... علاقمند هستند هم گزینه هایی را معرفی می کنیم.

نمایشگاه رصتا مخفف عبارت نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران است که سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، برگزار نماینده آن است و برنامه های متنوعی چون حضور عوامل سریال های نمایش خانگی در میان مردم، برگزاری سمینارهای علمی و آموزشی کاربردی برای عموم مردم، برگزاری میزگردهای تخصصی، رونمایی بعضی سرویس ها و محصولات، اجرای مسابقات رادیویی و تلویزیونی به وسیله شبکه های صدا و سیما و پلتفرم های (بسترهای) دارای مجوز از ساترا و معرفی و ارزیابی شرکت های شتاب دهنده مرتبط با صوت و تصویر فراگیر از جمله برنامه های متنوع این نمایشگاه است.

نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از 11 تا 14 بهمن سال جاری به مدت چهار روز از ساعت 8 تا 18 در سالن های 7 و 27 نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد. بازدید از این رویداد برای عموم مردم آزاد است.

منبع: همشهری آنلاین

به "چرا پلتفرم های مشهور شبکه خانگی در این نمایشگاه غایب بودند؟ ، هر کس نیامده خودش را محروم نموده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا پلتفرم های مشهور شبکه خانگی در این نمایشگاه غایب بودند؟ ، هر کس نیامده خودش را محروم نموده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید