پرسپولیس منتظر نامه فدراسیون برای ثبت قرارداد بازیکن جدید

به گزارش مجله خبری، انتقال مالکیت و تغییر نام باشگاه شهرخودرو مشهد باعث شد تا هیات فوتبال استان خراسان رضوی، امور مربوط به این تیم را بر عهده بگیرد.

پرسپولیس منتظر نامه فدراسیون برای ثبت قرارداد بازیکن جدید

همین موضوع باعث اختلاف بین فرهاد حمیداوی مالک شهرخودرو با مسئولان ورزش استان شده تا او از بازیکنانی که قصد دارند در جابجایی زمستانی از جمع شاگردان مهدی رحمتی جدا شوند بخواهد تا رضایتنامه را از او بگیرند و کاری به هیات فوتبال نداشته باشند.

این موضوع باعث شد تا فرشاد فرجی مدافع این تیم با دریافت رضایتنامه خود برای پیوستن به پرسپولیس از حضور در تمرینات شاگردان مهدی رحمتی سر باز زند.

فرجی که رضایتنامه اش را از حمیداوی دریافت کرده بود قصد داشت شب گذشته قرارداد خود را به مدت یک فصل و نیم با پرسپولیس رسمی کند اما مدیرعامل پرسپولیس مانع از این انتقال شد.

جعفر سمیعی برای اینکه مشکل حقوقی بابت حضور فرجی در پرسپولیس پیش نیاید با فدراسیون فوتبال نامه نگاری کرد تا تکلیف رضایتنامه بازیکنانی که از شهرخودرو در نیم فصل جدا می شوند تعیین شود.

در صورتیکه فدراسیون فوتبال صدور رضایتنامه از سوی حمیداوی را قابل استناد بداند این بازیکن امروز با سرخ ها قرار می بندد در غیر این صورت باید تکلیف جابجایی مالکیت باشگاه مشهدی تعیین شده و سپس درباره فرجی تصمیم گرفته شود.

* زهرا رحیمی فرد

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرسپولیس منتظر نامه فدراسیون برای ثبت قرارداد بازیکن جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس منتظر نامه فدراسیون برای ثبت قرارداد بازیکن جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید