ونزوئلا: اقدام بانک سوئیس در بلوکه کردن پول واکسن کرونا جنایت است

به گزارش مجله خبری، مقامات ونزوئلا از اقدام بانک سوئیسی در بلوکه کردن پول پرداخت شده ونزوئلا برای خرید واکسن مورد احتیاج مردم این کشور علیه بیماری کووید-19 شکایت کردند.

ونزوئلا: اقدام بانک سوئیس در بلوکه کردن پول واکسن کرونا جنایت است

به گزارش گروه بین الملل مجله خبری، خورخه آرئاسا وزیر امور خارجه ونزوئلا از اقدام بانک یو بی اس سوئیس به علت بلوکه کردن پول پرداختی ونزوئلا برای خرید واکسن کرونا شکایت کرد.

وزیر امور خارجه ونزوئلا گفت: با وجود پایبندی ونزوئلا به تمامی تعهدات و پرداخت هزینه های مربوط به خرید واکسن در چارچوب سازوکار کوواکس، بانک خودسرانه آخرین پرداخت ها را مسدود نموده و تحت پیگرد قرار داده است. این یک جنایت است!

دلسی رودریگز معاون اجرایی ونزوئلا تاکید نمود: اقدام بلوکه دارایی ونزوئلا از سوی بانک سوئیسی در حالی صورت می پذیرد که کاراکاس با واریز قسط چهارم حدود 10 میلیون دلار، هزینه کامل دستیابی به واکسن کرونا را پرداخت نموده است.

معاون اجرایی ونزوئلا شرح داد: در 7 ژوئن گذشته پیامی از سوی کوواکس مبنی بر تکمیل 12 عملیات پرداختی ونزوئلا با مبلغی نزدیک به 110 میلیون دلار دریافت کرد. اما در پی آن پیامی از سوی بانک سوئیسی دریافت کرد که مبلغ واریزی بلوکه شده و تحت تحقیق قرار گرفته است.

نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا، پیشتر ضمن محکوم کردن تحریم های غیر قانونی واشنگتن علیه کاراکاس، به اسم مانعی در جهت دستیابی به واکسن کووید-19، از تامین واکسن مورد احتیاج شهروندان خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ونزوئلا: اقدام بانک سوئیس در بلوکه کردن پول واکسن کرونا جنایت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونزوئلا: اقدام بانک سوئیس در بلوکه کردن پول واکسن کرونا جنایت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید