واکنش گل محمدی به برد یک بر صفر مقابل الوحده، گلایه از شرایط هند

به گزارش مجله خبری، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این تورنمنت ها سه امتیاز بازی اول مهم است و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را با سختی زیاد به دست آوریم.

واکنش گل محمدی به برد یک بر صفر مقابل الوحده، گلایه از شرایط هند

به گزارش گروه ورزشی مجله خبری، یحیی گل محمدی پس از فزونی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الوحده امارات در نشست خبری گفت: در این تورنمنت ها سه امتیاز بازی اول مهم است و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را با سختی زیاد به دست آوریم.مقابل یک تیم خوب بازی داشتیم یکی از تیم هایی است که شانس صعود به مرحله بعد دارد. الوحده به ویژه در نیمه دوم بازی خوبی انجام داد سختی های زیادی را در این مدت متحمل شدیم.

وی اضافه کرد: هم در بحث ترانسفر تیم و هم در بحث کیفیت تمریناتی که در دو روز در گوا داشتیم مشکل داشتیم کیفیت تمرینات مورد انتظارمان نبود اما در مجموع بازی سختی مقابل الوحده انجام دادیم.

سرمربی ادامه داد: از بچه ها خیلی تشکر می کنم زیرا مسابقه پرفشاری را در این شرایط جوی تحمل کردند این سه امتیاز را به تمام طرفداران خوب مان تقدیم می کنیم و امیدوارم بتوانیم در ادامه نتایج مثبتی کسب کنیم که در نهایت منجر به صعود ما از گروه گردد.

گل محمدی درباره دلیل غلبه پرسپولیس بر مدافعان الوحده و کسب برد، گفت: در نیمه اول فکر می کنم توانستیم نتیجه را به دست آوریم و بازیکنان مان با پاس های کوتاه و استفاده از فضاهای ایجاد شده توانستند فشار خوبی به حریف بیاورند. در این نیمه چند موقعیت خوب داشتیم خیلی فرصت طلب بودیم و در نهایت هم خوب دفاع کردیم و هم از فرصتی که به دست آورده خوب استفاده کردیم تا سه امتیاز را به دست آوریم.

وی ادامه داد: به نظر من انرژی کاذبی توانستیم در نیمه دوم به تیم بدهیم. نفرات تعویضی ما یعنی عیسی آل کثیر، کمال کامیابی نیا و علی شجاعی توانستند به تیم یاری نمایند. یک تیم خوب هم بیرون زمین داشتیم و این نفرات تعویضی به اندازه خودشان خیلی یاری کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکنش گل محمدی به برد یک بر صفر مقابل الوحده، گلایه از شرایط هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش گل محمدی به برد یک بر صفر مقابل الوحده، گلایه از شرایط هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید