مورد عجیب کامران نجف زاده؛ او در پی چیست؟

به گزارش مجله خبری، پس از برآورد های مختلف و متفاوت در خصوص کامران نجف زاده، حالا او ویدیویی در واکنش به این ادعا ها منتشر نموده است. او در این ویدیو خطاب به کاربران اش می گوید که از این پس می توانند، او را در صفحه اینستاگرام اش دنبال نمایند، اما اشاره ای به بازگشت دوباره اش به تلویزیون نکرد.

مورد عجیب کامران نجف زاده؛ او در پی چیست؟

مجله خبری | کامران نجف زاده حدود سه ماه است که ماموریت اش در محل سازمان ملل به سرانجام رسیده و حدود یک ماه است که جانشین او به نیویورک اعزام شده است. اما با وجود بازگشت به ایران هنوز هیچ فعالیتی در صداوسیما ندارد. این موضوع باعث شد تا رسانه ها این موضوع را مورد آنالیز قرار دهند.

به گزارش مجله خبری ، در ابتدا گروهی از رسانه ها مدعی شدند که کامران نجف زاده پس از سرانجام ماموریت اش به ایران بازنگشته است. اما به سرعت این موضوع از سوی نجف زاده تکذیب شد.

بعضی هم ادعا می نمایند که کامران نجف زاده از مدیران تلویزیون خواسته تا مدتی به او مرخصی بدهند تا بتواند برنامه بازگشت خانواده و بچه ها در حال تحصیلش را حل و فصل کند.

در این میان بعضی فعالان رسانه های هم معتقدند که کامران نجف زاده منتظر گرفتن پُست در صداوسیما است و برای همین اقدام به گرفتن مرخصی نموده است.

در این رابطه اعتماد گفته که او رابطه خیلی گرمی با جبلی دارد و در این مدت نامش برای مدیریت خبرگزاری صدا و سیما مطرح شد، اما این پست به نجف زاده نرسید.

پیغام تازه نجف زاده؛ در اینستاگرام با شما هستم!

پس از برآورد های مختلف و متفاوت در خصوص کامران نجف زاده، حالا او ویدیویی در واکنش به این ادعا ها منتشر نموده است. او در این ویدیو خطاب به کاربران اش می گوید که حالا تهران است و از اینجا به بعد اگر مایل هستند می توانند او را بیشتر در صفحه اینستاگرام اش مشاهده نمایند، اما اشاره ای به بازگشت دوباره اش به تلویزیون نکرد. اما روی واژه بیشتر تاکید نمود.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

از نظر بعضی رسانه ها این ویدیو یک پیغام ویدیویی مهم داشته است. آن هم این است که کامران نجف زاده دیگر قرار نیست به عنوان یک خبرنگار معمولی برای صداوسیما کار کند.

اما واقعیت این است که مجله خبری اعزامی به نیویورک همواره در بازگشت مورد توجه مدیران صداوسیما قرار گرفته اند و احتمالا نجف زاده هم این انتظار این توجه را از مسئولان رسانه ملی دارد. نمونه اش بیژن نوباوه که در اواخر دهه هفتاد به نیویورک رفت و در بازگشت به عنوان مدیر شبکه سوم جام جم منصوب شد.

منبع: فرادید

به "مورد عجیب کامران نجف زاده؛ او در پی چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورد عجیب کامران نجف زاده؛ او در پی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید