مقاله: پاسخ به سوالات متداول در خصوص ویزای استارتاپ کانادا

به گزارش مجله خبری، کارآفرینی که قصد مهاجرت به کانادا را دارد می بایست یک پروژه تجاری قابل اعتماد داشته باشد یا آن را توسعه دهد، پروژه ای که بتواند احتیاجمندی های شرکت های منتخب و مورد تایید دولت کانادا را برآورده کند. به طور معمول، مشاوران تجاری در فضای استارتاپی کانادا همراه با وکلای با تجربه در زمینه مهاجرت به وسیله ایجاد تجارت و کسب و کار، تضمین می نمایند برنامه های یک تجارت استارتاپی شرایط و ضوابط مورد احتیاج این صنعت را دارد.

مقاله: پاسخ به سوالات متداول در خصوص ویزای استارتاپ کانادا

نکته: حداکثر تا 5 نفر می توانند از طریق سرمایه گذاری در یک تجارت، تقاضای اقامت دائم کانادا را ارائه دهند. البته توجه کنید که وجود این افراد باید برای آن تجارت ضروری باشد. اگر هر یک از این متقاضیان درخواست خود را پس بگیرد یا با درخواستش موافقت نگردد، تقاضای تمامی دیگر متقاضیان که همراه او و برای آن تجارت معین درخواست داده بودند رد خواهد شد.

متقاضیان برای داشتن صلاحیت درخواست اقامت دائم کانادا باید این شرایط را داشته باشند:

اگر کارآفرین یک پروژه تجاری استارتاپی قابل اعتماد دارد، حدود 4 تا 6 ماه زمان می برد تا تاییدیه تعهد یا نامه پشتیبانی از یک مجموعه منتخب به طور قطعی صادر گردد. زمانی که نامه پشتیبانی دریافت شد، متقاضی می تواند درخواست اقامت دائم خود را ارائه کند. از مرحله درخواست تا صدور ویزا تقریبا 18 ماه زمان می خواهد.

برنامه ویزای استارت آپ کانادا در ابتدا یک طرح آزمایشی 3 ساله بود و در نهایت در 31 مارس سال 2018 به طور دائمی آغاز به کار کرد.

منبع مقاله: پاسخ به سوالات متداول در خصوص ویزای استارتاپ کانادا

به "مقاله: پاسخ به سوالات متداول در خصوص ویزای استارتاپ کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پاسخ به سوالات متداول در خصوص ویزای استارتاپ کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید