مرکز معاینه فنی سیار در راه منطقه یک

به گزارش مجله خبری، مرکز معاینه فنی سیار شمال تهران با هدف خدمات دهی مناسب به شهروندان با هماهنگی شهرداری منطقه یک و ستاد معاینه فنی خودروها در فضای بی دفاع شهری در تقاطع بزرگراه ارتش و امام علی(ع) راه اندازی می گردد.

مرکز معاینه فنی سیار در راه منطقه یک

به گزارش مجله خبری، صف طولانی در مقابل مراکز معاینه فنی خودرو همیشه یکی از دغدغه ها و عوامل نارضایتی مراجعه کنندگان به این مراکز است. حتی در بعضی موارد دیده شده که رانندگان با مشاهده این صف های طولانی از خیر معاینه فنی گذشته و حتی تبعات آن را هم به جان خریده اند. اما خبر خوب برای ساکنان منطقه ها شمالی تهران اینکه به زودی یک مرکز سیار معاینه فنی در منطقه یک افتتاح می گردد. مجید افشاری معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه گفت: این مرکز با انجام عملیات عمرانی شامل خاکبرداری، جدول گذاری، زیرسازی، آسفالت و جانمایی تجهیزات و برقراری انشعابات، با هماهنگی ستاد معاینه فنی شهرداری تهران در آستانه افتتاح واقع شده است.

مرکز معاینه فنی سیار شمال تهران در فضای بی دفاع شهری تقاطع بزرگراه ارتش و امام علی(ع) به بهره برداری می رسد. افشاری اضافه کرد: تا کنون برای تفکیک خطوط، دسترسی ها و راهنمایی آب های سطحی حدود 400 متر جدول گذاری و بیش از 200 متر مربع محوطه سازی بتنی صورت گرفته است. بعلاوه آسفالت ریزی محوطه و خطوط احداثی به مساحت بیش از یک هزار و 500 متر مربع درحال انجام است.

منبع: همشهری آنلاین

به "مرکز معاینه فنی سیار در راه منطقه یک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز معاینه فنی سیار در راه منطقه یک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید