علی کریمی رییس فدراسیون گردد، انتخابات تهران را باطل می نماید خبرنگاران

به گزارش مجله خبری، اتفاقاتی که روز برگزاری انتخابات هیات فوتبال تهران رخ داد، اعتراض های زیادی را به دنبال داشت. اغلب اهالی فوتبال پایتخت از شکل برگزاری مجمع هیات فوتبال تهران متعجب بودند و اکثریت قریب به اتفاق نامزد ها از مسیری که منجر به انتخاب چند باره حبیب الله شیرازی شد، گلایه داشتند.

علی کریمی رییس فدراسیون گردد، انتخابات تهران را باطل می نماید خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی مجله خبری، اتفاقاتی که روز برگزاری انتخابات هیات فوتبال تهران رخ داد، اعتراض های زیادی را به دنبال داشت. اغلب اهالی فوتبال پایتخت از شکل برگزاری مجمع هیات فوتبال تهران متعجب بودند و اکثریت قریب به اتفاق نامزدها از مسیری که منجر به انتخاب چند باره حبیب الله شیرازی شد، گلایه داشتند. روز برگزاری مجمع، رسانه ها را از سالن به بیرون راهنمایی کردند و پشت درهای بسته اتفاقاتی افتاد که صدای خیلی ها را درآورد!

، علی کریمی نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نیز به شکل مشهودی از این انتخابات شاکی است. کریمی که قصد داشت به این موضوع ورود کند و در نقد اتفاقاتی که روز برگزاری مجمع هیات فوتبال تهران در هتل المپیک رخ داد و منجر به اعتراض رسانه ها و اهالی فوتبال شد، مصاحبه ای انجام بدهد، در یک محفل خصوصی صراحتا اعلام نموده اگر در مجمع فدراسیون فوتبال رای بیاورد و رییس فدراسیون فوتبال گردد، اولین کارش ابطال قانونی انتخابات هیات فوتبال تهران خواهد بود.

این نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال مدعی است در شکل و شیوه برگزاری مجمع و انتخابات هیات فوتبال تهران تخلفاتی اتفاق افتاده که این انتخابات باید از لحاظ قانونی باطل گردد.

طی روزهای گذشته بعضی افراد فعال در حوزه فوتبال تهران گزارشی از تخلف های صورت گرفته در انتخابات هیات فوتبال پایتخت را به بعضی نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال ارائه کردند و حالا این خبر شنیده می گردد که احتمال ابطال انتخابات هیات فوتبال پایتخت کم نیست.

علی کریمی هم یکی از کسانی است که اعتقاد دارد انتخابات هیات فوتبال استان تهران باید با ساز و کار کاملا قانونی و در فضایی شفاف و به دور از ابهام برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "علی کریمی رییس فدراسیون گردد، انتخابات تهران را باطل می نماید خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی کریمی رییس فدراسیون گردد، انتخابات تهران را باطل می نماید خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید