رسمی ، ستاره استقلال از بازی با پرسپولیس محروم شد ، جزئیات بدترین خبر برای آبی ها شب قبل دربی

به گزارش مجله خبری، ستاره فرانسوی استقلال قادر به همراهی تیمش در ملاقات مقابل پرسپولیس نیست.رسمی: یامگا از بازی با پرسپولیس محروم شد

رسمی ، ستاره استقلال از بازی با پرسپولیس محروم شد ، جزئیات بدترین خبر برای آبی ها شب قبل دربی

به گزارش مجله خبری، در شرایطی که حدود 24 ساعت به مسابقه حساس دربی 101 به جای مانده، ریکاردو ساپینتو نفرات مدنظرش را به اردوی پیش بازی استقلال فرا خواند که در این بین نام سه بازیکن شاخص آبی پوشان ازجمله کوین یامگا، ستاره فرانسوی دیده نمی گردد.

کوین یامگا که در ابتدای هفته با هماهنگی باشگاه استقلال مجددا به ایران بازگشت تا در تمرینات این تیم شرکت کند و آماده بازی مقابل پرسپولیس گردد، بخاطر دور بودن از شرایط جسمانی مناسب و تداوم مصدومیت نمی تواند در بازی فینال حضور داشته باشد.

این ستاره فرانسوی که در فصل اخیر لیگ برتر هفت گل به ثمر رساند و جزء برترین بازیکنان استقلال بود، با وجود حضور در تمرینات و نرم دوی طی روزهای اخیر، نتوانست در کار گروهی شرکت کند و در نهایت هم با نظر ریکاردو ساپینتو و به دلیل مصدومیت جدی که گریبانگیرش شده، به طور قطعی از فهرست ملاقات با پرسپولیس خط خورد.

سبحان خاقانی، دیگر بازیکن استقلال که از ملاقات هفته بیست و نهم لیگ برتر به فهرست آبی پوشان بازگشت، با نظر ریکاردو ساپینتو از فهرست ملاقات فینال جام حذفی خط خورده و مثل کوین یامگا غایب است و علیرضا رضایی، گلر ذخیره این تیم نیز در اردوی تیمش برای ملاقات مقابل پرسپولیس دیده نمی گردد.

با این وجود ریکاردو ساپینتو در نشست خبری قبل از دربی بیان کرد صبح فردا آخرین تست پزشکی از کوین یامگا گرفته خواهد شد تا شرایط او را مورد ارزیابی قرار دهند؛ هرچند بعید است این ستاره فرانسوی بتواند در بازی فینال حضور پیدا کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "رسمی ، ستاره استقلال از بازی با پرسپولیس محروم شد ، جزئیات بدترین خبر برای آبی ها شب قبل دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسمی ، ستاره استقلال از بازی با پرسپولیس محروم شد ، جزئیات بدترین خبر برای آبی ها شب قبل دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید