در کشور ما حرکت کاپیتان استقلال پذیرفته نیست ، عملکرد تیم ساپینتو به داوری ندارد!

به گزارش مجله خبری، پیشکسوت آبی ها در خصوص انتقاد استقلالی ها از داوری ها توضیح داد: کاری به این مسائل ندارم ولی نمایش استقلال خوب نبود. یاری داور شاید روی صحنه گل صنعت نفت اشتباه نموده باشد.

در کشور ما حرکت کاپیتان استقلال پذیرفته نیست ، عملکرد تیم ساپینتو به داوری ندارد!

به گزارش مجله خبری منصور رشیدی درباره تساوی یک - یک تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست وهشتم لیگ برتر، گفت: شانس قهرمانی استقلال خیلی کم شد ولی هنوز دو بازی دیگر به جای مانده است. آبی پوشان بسیار سردرگم و بد بازی کردند و صنعت نفت طبق برنامه یک امتیاز گرفت و رفت. استقلال با وجود نمایش بسیار خوب تا قبل از دربی به یکباره دچار ضعف تاکتیکی و بدنی شد. شاگردان ساپینتو در هر بازی موقعیت سازی می کردند ولی در این ملاقات احساسی پیش می رفتند و تفکرات بازی های قبل دیده نمی شد.

وی در مورد انتقاد استقلالی ها از داوری ها توضیح داد: کاری به این مسائل ندارم ولی نمایش استقلال خوب نبود. یاری داور شاید روی صحنه گل صنعت نفت اشتباه نموده باشد.

پیشکسوت استقلال در مورد انتقادها از عملکرد سید حسین حسینی، دروازه بان آبی پوشان گفت: حسینی سال جاری فراز و نشیب زیادی داشت. او یکی دو بازی است که آمادگی روحی - روانی و بدنی مناسبی ندارد. حسینی در ملاقات با طرفدار پنالتی زد که مخالف این کار بودم، هر چند در جهان می بینیم دروازه بان ها گل می زنند که بیشتر از روی نقطه پنالتی است. به طور کلی در کشور ما پذیرفته نیست که دروازه بان بخواهد در جریان بازی پنالتی بزند.

رشیدی اظهار داشت: نبود رقیب در کار حسینی تأثیرگذار بوده است. من مرحوم ناصر حجازی بودم و در کنار رفاقت، رقابت هم می کردیم. وقتی به ناصر (حجازی) نگاه می کردم که حرکات خوبی انجام می دهد، خودم هم این کار را می کردم تا نشان دهم می توانم درون دروازه قرار بگیرم

منبع: همشهری آنلاین

به "در کشور ما حرکت کاپیتان استقلال پذیرفته نیست ، عملکرد تیم ساپینتو به داوری ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در کشور ما حرکت کاپیتان استقلال پذیرفته نیست ، عملکرد تیم ساپینتو به داوری ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید