خبرنگاران استوکس 20 هزار دلار از پرسپولیس مطالبه کرد

به گزارش مجله خبری، تهران- خبرنگاران- مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: استوکس در جواب نامه باشگاه پرسپولیس 20 هزار دلار دیگر را از باشگاه بابت مطالباتش درخواست کرده است.

خبرنگاران استوکس 20 هزار دلار از پرسپولیس مطالبه کرد

مهدی خواجوند درباره پرونده های حقوقی باشگاه در مجامع بین المللی اخبار و شرحاتی را ارائه داد که در زیر خواهید خواند.

فیفا حکم پرونده نیلسون را ابلاغ کرد

مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: فیفا رای صادره در پرونده نیلسون کوره آ را صادر و به باشگاه ابلاغ نموده است. باشگاه پرسپولیس پیش از این و در گذشته در دو مقطع متعهد شده بود که نسبت به اجرای توافق و تسویه مطالبات این بازیکن اقدام کند که این امر محقق نشد و در نهایت فیفا رای خود مبنی بر پرداخت 83 هزار دلار به این بازیکن را گفت. این رای مانند دیگر احکام قابل تجدید نظرخواهی است که بر این اساس، در مهلت قانونی نسبت به درخواست مشروح رای اقدام خواهد شد که پس از دریافت آن 21 روز فرصت برای ارسال لایحه وجود خواهد داشت.

پاسخ نامه وکیل استوکس ارسال خواهد شد

خواجوند در تشریح آخرین شرایط حقوقی درباره استوکس نیز گفت: باشگاه پرسپولیس پیش از این در دو مرحله با ارسال نامه به این بازیکن و وکیل وی خواهان حضور او در ایران و شرکت در تمرینات و مسابقات طبق مفاد قرارداد شده بود که این بازیکن به بهانه های مختلف از این امر استنکاف نموده و از انجام تعهدات قراردادی خود سر باز زده است. در این ارتباط در روزهای گذشته نامه ای از وکیل این بازیکن دریافت شد که در جریان آن، استوکس ضمن تشکر از باشگاه به دلیل مرخصی که به وی داده شد، 20 هزار دلار از دستمزد خود را نیز مطالبه نموده است.

به این ترتیب، ما پاسخ این نامه را طبق روال حقوقی ارسال خواهیم کرد و فرایند پیگیری قراردادی و حقوقی در ارتباط با مشخص شرایط این بازیکن نیز از سوی باشگاه پیگیری خواهد شد.

استیناف خواهی در پرونده بودیمیر دوشنبه ارسال می شود

وی درباره اقدام باشگاه در پرونده بودیمیر ادامه داد: با توجه به این که مشروح رای را چندی پیش دریافت کردیم، لایحه برای استیناف خواهی در مهلت قانونی تنظیم شد. این لایحه دوشنبه با توجه به این که اقدامات اداری مربوط به آن نیز از سوی باشگاه اجرا شده است، برای فیفا ارسال می شود.

پرونده شکایت پرسپولیس از کالدرون و دستیاران وی وارد هیات داوری شد

مدیر امور حقوقی پرسپولیس درباره شرایط پرونده گابریل کالدرون و دستیاران وی اضافه کرد: در این موضوع، ما دعوای متقابلی را نسبت به آن ها ارایه کردیم. فیفا در روزهای گذشته طی نامه ای گفت؛ طرف مقابل، پاسخ های خود را در قالب لایحه ارایه نموده و پرونده جهت صدور حکم به هیات داوری ارجاع داده شده است.

پنج شنبه زمان جلسه کمیته استیناف برای بازی پرسپولیس و سپاهان

مهدی خواجوند در پاسخ به سوال ما درباره این که آیا مشخص است کمیته استیناف چه زمانی به پرونده بازی پرسپولیس و سپاهان از دور برگشت رقابت های لیگ برتر رسیدگی می کند یا نه؟ شرح داد: کمیته استیناف برای روز پنج شنبه تشکیل جلسه خواهد داد و از کنندگان دو باشگاه نیز خواسته است در جلسه ای با این کمیته حضور پیدا کنند.

البته به اعتقاد ما، حکم بدوی از سوی کمیته انضباطی، با توجه به مستندات، آیین نامه بازی ها، گزارش های داور و ناظر مسابقه، کنندگان فدراسیون فوتبال و فرماندهان نیروی انتظامی و اظهارات خود مدیرعامل وقت سپاهان و بازیکنان و عوامل تیم به درستی صادر شد. این حکم جامعه فوتبال و افکار عمومی را هم اقناع کرد. محتویات این پرونده شامل گزارش های رسمی از مجموعه اتفاقات، مستندات و اظهارنظرهای صورت گرفته کاملا روشن و شفاف است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران استوکس 20 هزار دلار از پرسپولیس مطالبه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استوکس 20 هزار دلار از پرسپولیس مطالبه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید