ترامپ پنجشنبه دستور بازگشایی کسب وکارها را صادر می کند

به گزارش مجله خبری، ترامپ قصد دارد با رائه دستورالعمل جدید بازگشایی کسب و کارها اقدام به برداشتن محدودیت های قرنطینه در کشور در ماه مه کند، اما 81 درصد آمریکایی ها نمی خواهند که قرنطینه در کشور تا زمان فروکش کردن گسترش کرونا خاتمه یابد.

ترامپ پنجشنبه دستور بازگشایی کسب وکارها را صادر می کند

به نقل از خبرگزاری ای بی سی نیوز دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا گفت که روز پنج شنبه دستورالعمل های جدیدی برای بازگشایی مجدد کسب و کارها در کشور ارائه خواهد کرد.

رئیس جمهوری ایالات متحده گفت که قصد دارد روز پنجشنبه با فرمانداران ایالتی این کشور به منظور بازگشایی مجدد کسب و کارها صحبت کند و هم چنین گفت که اجرای این امر بر عهده دولتمردان ایالت های مختلف خواهد بود و دولت فدرال به منظور کمک در نظارت بر اجرای فرایند بازگشایی کسب و کارها در دسترس خواهد بود.

ترامپ گفت که وی به فرمانداران ایالتی مجوز بازگشایی کسب و کارها در ایالت های مختلف را خواهد داد. وی هم چنین اظهار کرد حتی اگر از قدرت و اختیارات لازم جهت انجام چنین کاری برخوردار نباشد، فرمانداران ایالتی به مجوز و تأیید او نیازی نخواهند داشت.

روز دوشنبه دونالد ترامپ ادعا کرده بود که وی به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده اختیار و صلاحیت کامل برای تصمیم گیری در این زمینه را داراست که چندین نفر از فرمانداران ایالتی در مقابل او ایستادند و او را فاقد اختیارات تام دانستند.

ترامپ همچنین گفته بود که برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا فرمانداران ایالتی مسئول انجام آزمایشات تشخیص کرونا به صورت گسترده در میان مردم هستند، نه دولت فدرال.

ترامپ در سخنرانی خود در باغ کاخ سفید گفت که بیش از 20 ایالت آمریکا در شرایط بسیار خوب و مناسبی قرار دارند و برخی از آن ها حتی قبل از پایان ماه آوریل زمانی که دستورالعمل های فاصله گذاری اجتماعی دولت فدرال به پایان برسد می توانند دوباره بازگشایی شوند و به زندگی عادی بازگردند.

این در حالی است که دکتر آنتونی فاوسی اظهار کرده است که بازگشت به زندگی عادی و بازگشایی کسب و کارها پیش از ماه مه ممکن است کمی بیش از حد خوش بینانه باشد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه به دلیل متوقف ساختن تأمین بودجه و کمک به سازمان بهداشت جهانی در میان بحبوحه همه گیری ویروس کرونا، با نقدها بسکمک روبرو شده است.،ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "ترامپ پنجشنبه دستور بازگشایی کسب وکارها را صادر می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ پنجشنبه دستور بازگشایی کسب وکارها را صادر می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید