بدناروک: از همکاری فیاضی تشکر می کنم

به گزارش مجله خبری، سرمربی تیم والیبال بنجین گفت: از بازیکن ایرانی تیمم به خاطر زحماتی که در یک ماه گذشته برای بنجین کشید و همکاری که انجام داد، تشکر می کنم.

بدناروک: از همکاری فیاضی تشکر می کنم

به گزارش مجله خبری، پوریا فیاضی، ملی پوش والیبال ایران که در ابتدای فصل جاری پلاس لیگای لهستان به تیم بنجین پیوسته بود پس از نتایج ناامید نماینده این تیم و عدم دریافت دستمزدش به ایران بازگشت.

سایت های خبری لهستان از این رویداد به عنوان یک اتفاق عجیب در پلاس لیگا یاد می نمایند که در ابتدا با مشکل ویزا و تاخیر به تیم بنجین ملحق شد و در نهایت، رفتار او مورد تایید باشگاه قرار نگرفت. فیاضی در حالی قرار بود در تمرین روز دوشنبه تیمش حاضر گردد، باشگاه را غافلگیر کرد و به ایران برگشت.

رئیس هیئت مدیره باشگاه بنجین در این مورد گفت: پوریا فیاضی در تمرین صبح دوشنبه تیم حضور پیدا نکرد و ظهر به طرف ایران پرواز کرد. ما هنوز تصمیمی برای جذت بازیکن جایگزین نگرفته ایم. جزئیات بیشتر در این مورد به زودی منتشر خواهد شد.

جاکوب بدناروک، سرمربی بنجین و مربی تیم ملی والیبال لهستان اما در خصوص جدایی فیاضی گفت: از فیاضی به خاطر زحماتی که در یک ماه گذشته برای بنجین کشید و همکاری که انجام داد، تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بدناروک: از همکاری فیاضی تشکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدناروک: از همکاری فیاضی تشکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید