بخشنامه سازمان اداری و استخدامی برای ساعت سرانجام کار ادارات ، ساعات دورکاری معین شد

به گزارش مجله خبری، سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه های اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری، بانک ها، شهرداری ها و سایر نهادهای عمومی گفت که ساعت کار خدمت حضوری تمامی کارکنان خود و سایر افراد شاغل (اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی و...) را حداکثر تا ساعت 13 قرار داده است.

بخشنامه سازمان اداری و استخدامی برای ساعت سرانجام کار ادارات ، ساعات دورکاری معین شد

به گزارش مجله خبری، سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه های اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری، بانک ها، شهرداری ها و سایر نهادهای عمومی بیان کرد که ساعت کار خدمت حضوری تمامی کارکنان خود و سایر افراد شاغل (اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی و...) را حداکثر تا ساعت 13 قرار داده و مابقی ساعات کار موظفی را به وسیله دورکاری (با تمهیدات لازم) جبران نمایند.

بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور در راستای حفظ پایداری شبکه سراسری برق و کاهش ناترازی فراوری و مصرف برق، با هدف آسایش شهروندان و عدم وقفه در خدمت رسانی، در اجرای بند 4 اصلاحی تصویب نامه شماره 243187 /ت61011هـ مورخ 28 /12 /1401 هیئت وزیران صادر شده است.

این بخشنامه تاکید دارد که تمامی دستگاه های سرمایشی از ساعت 12 ظهر خاموش گردد و بر همین اساس دستگاه های مشمول، تا 15 شهریورماه مکلف هستند ضمن برنامه ریزی مناسب برای تداوم خدمت رسانی و حفظ رضایت مندی ارباب رجوع، سرانجام ساعت کار خدمت حضوری تمامی کارکنان خود و سایر افراد شاغل (اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی و...) را حداکثر تا ساعت 13 قرار دهند و مابقی ساعات کار موظفی را به وسیله دورکاری (با تمهیدات لازم) جبران نمایند.

در این بخشنامه ساعت شروع به کار مادران شاغل دارای فرزند زیر 6 سال، افراد دارای معلولیت و افراد ساکن در حومه شهرهای محل خدمت، با انجام تمهیدات لازم به منظور حفظ تداوم خدمت رسانی دستگاه، به مدت یک ساعت شناور معین شده است. رؤسای دستگاه های مشمول این بخشنامه می توانند به تشخیص خود، سایر مصادیق نظیر را در همین چهارچوب تدبیر نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "بخشنامه سازمان اداری و استخدامی برای ساعت سرانجام کار ادارات ، ساعات دورکاری معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشنامه سازمان اداری و استخدامی برای ساعت سرانجام کار ادارات ، ساعات دورکاری معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید