اعلام زمان برگزاری آزمون جامع استخدامی های 1400 آموزش و پرورش ، حدود 18 هزار نفر مجاز شدند

به گزارش مجله خبری، آزمون جامع پایانی مهارت آموزان مشمولان ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان (استخدامی های سال1400 آموزش و پرورش) و جاماندگان دوره های قبل در روز پنج شنبه هفته پیش رو، چهارم اسفندماه برگزار خواهد شد.

اعلام زمان برگزاری آزمون جامع استخدامی های 1400 آموزش و پرورش ، حدود 18 هزار نفر مجاز شدند

به گزارش مجله خبری، آزمون جامع پایانی ویژه افراد مجاز، طبق اعلام دانشگاه فرهنگیان به صورت حضوری در حوزه های معین شده برگزار می گردد.

به گفته ابراهیمی - سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، به منظور رعایت حال مهارت آموزان حادثه دیده در زلزله خوی، پایداری شرایط جوی در بعضی از استان ها و کسب آمادگی بیشتر شرکت نمایندگان، آزمون جامع پایانی مهارت آموزان مشمولان ماده 28 (استخدامی1400) و جامانده از دوره های قبل (که قرار بود در بهمن ماه برگزار گردد)، در روز پنج شنبه، چهارم اسفندماه برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: افرادی مجاز به شرکت در این آزمون خواهند بود که پودمان های یک، دو و دوره فرهنگی را با موفقیت گذرانده و نمره قبولی را در تمامی دروس آموزشی و حدنصاب کارآموزی و فرهنگی کسب نموده باشند.

براین اساس و طبق اعلام معاونت آموزش دانشگاه فرهنگیان، شرط ورود به آزمون اصلح، کسب نمره 12 به بالا در تمام دروس فرهنگی است و اگر فردی در تمام دروس نمره 20 بگیرد، اما در درسی 11.99 گردد، امکان ورود به آزمون اصلح را ندارد و آزمون جبرانی صرفا دروسی که نمره زیر 12 کسب شده، در اسفند ماه برگزار می گردد.

به همین دلیل، بیش از 21 هزار نفر در آزمون فرهنگی مهارت آموزان شرکت نموده بودند که از این تعداد نزدیک به 18 هزار نفر با اخذ نمره 12 به بالا در تمام دروس و نمره 14 در کارورزی، می توانند در آزمون اصلح که 4 اسفندماه برگزار می گردد، شرکت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "اعلام زمان برگزاری آزمون جامع استخدامی های 1400 آموزش و پرورش ، حدود 18 هزار نفر مجاز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان برگزاری آزمون جامع استخدامی های 1400 آموزش و پرورش ، حدود 18 هزار نفر مجاز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید